Odesláno 14. března 2025 v 08:5014. břez 2025 Centrum péče @ZszaczČíselné heslo pro komunikaci s operátorem si pamatovat nemusíte, kdykoliv si ho můžete zobrazit v Můj Vodafone. Můžete si tedy nastavit takovou kombinaci, aby byla co nejbezpečnější a unikátní bez obav o to, že si ji budete muset neustále pamatovat. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Odesláno 14. března 2025 v 09:4514. břez 2025 "Číselné heslo pro komunikaci s operátorem si pamatovat nemusíte, kdykoliv si ho můžete zobrazit v Můj Vodafone." Super, především ve chvíli, kdy je výpadek internetu a do Můj Vodafone se nedostanete. Dále pak práce s číselným heslem ze strany Vodafone z mého pohledu chaotická. Při volání na infolinku jej po vás chce automat, takže jej zadáte, ale automat řekne, že je chybně. To uděláte 2x a automat vás stejně přepojí. Pracovník na telefonu se vás pak dotáže na cifry z náhodných pozic z tohoto "chybného" číselného hesla a to projde v pořádku. Jindy se stalo, že mě automat číslo potvrdil a přepojil, přičemž se pracovník na telefonu stejně znovu ptal na cifry z náhodných pozic. Proč tedy vůbec zadávám číselné heslo v automatu, když je to stejně na 💩 ? 300 Mb/s - Komfort UBEE EVW3226 (bridge), 3x CA vlastní Praha, Černý most I.
Odesláno 14. března 2025 v 09:5414. břez 2025 Bohužel musím souhlasit, že to přihlašování je chaos. Zadám automatu své číselné heslo, nahlásí mi to chybu. Zadám na sto procent to stejné číslo a to už projde. (to mi dělá při každém přihlašování) No a pak zas ještě musím živému operátorovi hlásit náhodné dvě čísla z hlesla, takže to heslo musím mít na papírku napsané. To nestačí jedna kontrola hesla? Super Basic Základní, Sport Vodafone TV 3 box, Compal CH7465 Teplice
Odesláno 14. března 2025 v 10:2914. břez 2025 Centrum péče @randomofamber Ano, taková situace se stát může, nicméně většinu času je přihlášení nebo připojení funkční... Zmínil jsem to hlavně z toho důvodu, že to nevypadalo, že by o té možnosti Zszacz vůbec věděl. Co se týká ověřování u TOBiho - správná situace je, že TOBi vás ověří a operátorovi informaci předá. Ne vždy se to ale může správně povést, TOBi odbavuje na lince hovory krátce, a proto prosím o pochopení, pokud se operátor na informaci znovu doptá. Budeme pracovat na tom, aby se to zlepšovalo. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Odesláno 18. března 2025 v 15:1218. břez 2025 já jsem potřeboval řešit něco s Vodafonem .Tobi mě měl přepojit na operátora ,snaží se přepojit a hned potom to vypadne.Kdo tohle zase zařídil ? Premium - ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, CA modul -Most
Odesláno 18. března 2025 v 16:3918. břez 2025 Centrum péče @Pavel mPěkný den, Pavle, to by samozřejmě byla chyba, nikoliv správné chování. Stalo se to jednou, nebo i při opakovaném hovoru? Jestli to je opakovaně, napište nám prosím přes https://tam.je/forum s čím potřebujete pomoct + informaci o tom, kdy a z jakého čísla jste volal a že vždy dochází k vypadnutí hovoru, abychom to vyřešili. Děkuji. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.