Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
  • Centrum péče

@ZszaczČíselné heslo pro komunikaci s operátorem si pamatovat nemusíte, kdykoliv si ho můžete zobrazit v Můj Vodafone. Můžete si tedy nastavit takovou kombinaci, aby byla co nejbezpečnější a unikátní bez obav o to, že si ji budete muset neustále pamatovat. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

"Číselné heslo pro komunikaci s operátorem si pamatovat nemusíte, kdykoliv si ho můžete zobrazit v Můj Vodafone."

Super, především ve chvíli, kdy je výpadek internetu a do Můj Vodafone se nedostanete. Dále pak práce s číselným heslem ze strany Vodafone z mého pohledu chaotická. Při volání na infolinku jej po vás chce automat, takže jej zadáte, ale automat řekne, že je chybně. To uděláte 2x a automat vás stejně přepojí. Pracovník na telefonu se vás pak dotáže na cifry z náhodných pozic z tohoto "chybného" číselného hesla a to projde v pořádku. Jindy se stalo, že mě automat číslo potvrdil a přepojil, přičemž se pracovník na telefonu stejně znovu ptal na cifry z náhodných pozic. Proč tedy vůbec zadávám číselné heslo v automatu, když je to stejně na 💩 ?

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • UBEE EVW3226 (bridge), 3x CA vlastní
  • Praha, Černý most I.
Odesláno

Bohužel musím souhlasit, že to přihlašování je chaos. Zadám automatu své číselné heslo, nahlásí mi to chybu. Zadám na sto procent to stejné číslo a to už projde. (to mi dělá při každém přihlašování) No a pak zas ještě musím živému operátorovi hlásit náhodné dvě čísla z hlesla, takže to heslo musím mít na papírku napsané. To nestačí jedna kontrola hesla?

  • Super
  • Basic
  • Základní, Sport
  • Vodafone TV 3 box, Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno
  • Centrum péče

@randomofamber Ano, taková situace se stát může, nicméně většinu času je přihlášení nebo připojení funkční... Zmínil jsem to hlavně z toho důvodu, že to nevypadalo, že by o té možnosti Zszacz vůbec věděl.

Co se týká ověřování u TOBiho - správná situace je, že TOBi vás ověří a operátorovi informaci předá. Ne vždy se to ale může správně povést, TOBi odbavuje na lince hovory krátce, a proto prosím o pochopení, pokud se operátor na informaci znovu doptá. Budeme pracovat na tom, aby se to zlepšovalo.  

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

já jsem potřeboval řešit něco s Vodafonem .Tobi mě měl přepojit na operátora ,snaží se přepojit  a hned potom to vypadne.Kdo tohle zase zařídil ?

  • Premium
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, CA modul
  • -Most
Odesláno
  • Centrum péče

@Pavel mPěkný den, Pavle, to by samozřejmě byla chyba, nikoliv správné chování. Stalo se to jednou, nebo i při opakovaném hovoru? Jestli to je opakovaně, napište nám prosím přes https://tam.je/forum s čím potřebujete pomoct + informaci o tom, kdy a z jakého čísla jste volal a že vždy dochází k vypadnutí hovoru, abychom to vyřešili. Děkuji.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community