Odesláno 14. března14. břez Zdravím, už od včera se nemůžu připojit k internetu. Zkoušel jsem všechno co mě napadlo - kouknout se jestli není u mě nebo někde v okolí výpadek, vypojit/počkat a zapojit všechny kabely do modemu, vypnout/zapnout modem, tovární nastavení. Když se dostanu do nastavení modemu, tak mi to píše, že bezdrát. připojení je zapnuté a internet funguje. Vodafone podpora si s tím taky moc neví rady, protože jsem tam volal včera celý den a buďto mi řekli že se mi do 24H ozvou (neozvali se) nebo se nic nevyřešilo. Budu rád za každou radu, protože jinak ten internet asi budu muset zrušit a přejít ke konkurenci. modem: Modem Compal CH7465 Basic - - Compal CH7465 Louny
Odesláno 14. března14. břez Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem? A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop. Upraveno 14. března14. břez uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 14. března14. břez @Hanzzkoušel jste tovární nastavení? Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Odesláno 14. března14. břez Autor před 6 minutami, Technikus napsal: Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem? A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop. Ani wifi ani připojení kabelem. Paní se kterou jsem volal naposledy mi řekla, ať už nevolám znova, protože mě má "rozpracovaného" a kontaktuje mě do 24H. Basic - - Compal CH7465 Louny
Odesláno 14. března14. břez @kautskymDle jeho textu výše jo. 🙃 Upraveno 14. března14. břez uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 14. března14. břez Autor před 5 minutami, kautskym napsal: @Hanzzkoušel jste tovární nastavení? Ano, bohužel nepomohlo. Basic - - Compal CH7465 Louny
Odesláno 14. března14. břez Tak pokud 24h uběhlo, zkus asi zavolat znovu? https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/nefunguje-pripojeni-k-internetu/ Upraveno 14. března14. břez uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 14. března14. břez Pošle mi MAC adresu do SZ prosím. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 14. března14. břez Autor @Marek-26píše mi to "Máte oprávnění poslat pouze 0 zpráv denně." Basic - - Compal CH7465 Louny
Odesláno 14. března14. břez ale vypojením a zapojením se nedělá tovární nastavení, @Hanz Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite Základní, ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.