Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, už od včera se nemůžu připojit k internetu. Zkoušel jsem všechno co mě napadlo - kouknout se jestli není u mě nebo někde v okolí výpadek, vypojit/počkat a zapojit všechny kabely do modemu, vypnout/zapnout modem, tovární nastavení. Když se dostanu do nastavení modemu, tak mi to píše, že bezdrát. připojení je zapnuté a internet funguje.

 

Vodafone podpora si s tím taky moc neví rady, protože jsem tam volal včera celý den a buďto mi řekli že se mi do 24H ozvou (neozvali se) nebo se nic nevyřešilo. 

 

Budu rád za každou radu, protože jinak ten internet asi budu muset zrušit a přejít ke konkurenci.

 

modem: Modem Compal CH7465

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Louny
  • Slamb změnil název na Nefunguje mi pevný internet
Odesláno

Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem?

A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop.

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

@Hanzzkoušel jste tovární nastavení?

 

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor
před 6 minutami, Technikus napsal:

Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem?

A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop.

Ani wifi ani připojení kabelem. Paní se kterou jsem volal naposledy mi řekla, ať už nevolám znova, protože mě má "rozpracovaného" a kontaktuje mě do 24H.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Louny
Odesláno

@kautskymDle jeho textu výše jo. 🙃

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor
před 5 minutami, kautskym napsal:

@Hanzzkoušel jste tovární nastavení?

 

Ano, bohužel nepomohlo.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Louny
Odesláno

Pošle mi MAC adresu do SZ prosím. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

@Marek-26píše mi to "Máte oprávnění poslat pouze 0 zpráv denně."

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Louny
Odesláno

ale vypojením a zapojením se nedělá tovární nastavení, 

image.thumb.png.772273255f7a1033d8fb427faf9ddb87.png

@Hanz

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community