Přejít na obsah

Doporučené příspěvky

Zdravím, už od včera se nemůžu připojit k internetu. Zkoušel jsem všechno co mě napadlo - kouknout se jestli není u mě nebo někde v okolí výpadek, vypojit/počkat a zapojit všechny kabely do modemu, vypnout/zapnout modem, tovární nastavení. Když se dostanu do nastavení modemu, tak mi to píše, že bezdrát. připojení je zapnuté a internet funguje.

 

Vodafone podpora si s tím taky moc neví rady, protože jsem tam volal včera celý den a buďto mi řekli že se mi do 24H ozvou (neozvali se) nebo se nic nevyřešilo. 

 

Budu rád za každou radu, protože jinak ten internet asi budu muset zrušit a přejít ke konkurenci.

 

modem: Modem Compal CH7465

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Louny
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Nefunguje mi pevný internet

Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem?

A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop.

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480669
Sdílet na ostatní stránky

před 6 minutami, Technikus napsal:

Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem?

A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop.

Ani wifi ani připojení kabelem. Paní se kterou jsem volal naposledy mi řekla, ať už nevolám znova, protože mě má "rozpracovaného" a kontaktuje mě do 24H.

  • Basic
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Louny
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480671
Sdílet na ostatní stránky

Tak pokud 24h uběhlo, zkus asi zavolat znovu? 

https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/nefunguje-pripojeni-k-internetu/

Upraveno uživatelem Technikus
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480674
Sdílet na ostatní stránky

ale vypojením a zapojením se nedělá tovární nastavení, 

image.thumb.png.772273255f7a1033d8fb427faf9ddb87.png

@Hanz

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480677
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...