Hanz Odesláno před 6 hodinami Sdílet Odesláno před 6 hodinami Zdravím, už od včera se nemůžu připojit k internetu. Zkoušel jsem všechno co mě napadlo - kouknout se jestli není u mě nebo někde v okolí výpadek, vypojit/počkat a zapojit všechny kabely do modemu, vypnout/zapnout modem, tovární nastavení. Když se dostanu do nastavení modemu, tak mi to píše, že bezdrát. připojení je zapnuté a internet funguje. Vodafone podpora si s tím taky moc neví rady, protože jsem tam volal včera celý den a buďto mi řekli že se mi do 24H ozvou (neozvali se) nebo se nic nevyřešilo. Budu rád za každou radu, protože jinak ten internet asi budu muset zrušit a přejít ke konkurenci. modem: Modem Compal CH7465 Citovat Basic - - Compal CH7465 Louny Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno před 5 hodinami Sdílet Odesláno před 5 hodinami (upraveno) Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem? A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop. Upraveno před 5 hodinami uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480669 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno před 5 hodinami Sdílet Odesláno před 5 hodinami @Hanzzkoušel jste tovární nastavení? Citovat Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480670 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanz Odesláno před 5 hodinami Autor Sdílet Odesláno před 5 hodinami před 6 minutami, Technikus napsal: Nefunguje jen wifi, nebo ani zařízení připojené kabelem? A co zavolat na podporu znovu? Ta by měla být na výpadky snad i nonstop. Ani wifi ani připojení kabelem. Paní se kterou jsem volal naposledy mi řekla, ať už nevolám znova, protože mě má "rozpracovaného" a kontaktuje mě do 24H. Citovat Basic - - Compal CH7465 Louny Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480671 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno před 5 hodinami Sdílet Odesláno před 5 hodinami (upraveno) @kautskymDle jeho textu výše jo. 🙃 Upraveno před 5 hodinami uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480672 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanz Odesláno před 5 hodinami Autor Sdílet Odesláno před 5 hodinami před 5 minutami, kautskym napsal: @Hanzzkoušel jste tovární nastavení? Ano, bohužel nepomohlo. Citovat Basic - - Compal CH7465 Louny Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480673 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Technikus Odesláno před 5 hodinami Sdílet Odesláno před 5 hodinami (upraveno) Tak pokud 24h uběhlo, zkus asi zavolat znovu? https://www.vodafone.cz/pece/reseni-technickych-problemu/nemuzu-datovat/nefunguje-pripojeni-k-internetu/ Upraveno před 5 hodinami uživatelem Technikus Citovat Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480674 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno před 5 hodinami Sdílet Odesláno před 5 hodinami Pošle mi MAC adresu do SZ prosím. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480675 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Hanz Odesláno před 5 hodinami Autor Sdílet Odesláno před 5 hodinami @Marek-26píše mi to "Máte oprávnění poslat pouze 0 zpráv denně." Citovat Basic - - Compal CH7465 Louny Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480676 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
kautskym Odesláno před 5 hodinami Sdílet Odesláno před 5 hodinami ale vypojením a zapojením se nedělá tovární nastavení, @Hanz Citovat Premium, Super DSL Basic+, Red Basic Lite ALLinONE Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B Praha, Nová Ves Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/63489-nefunguje-mi-pevn%C3%BD-internet/#findComment-480677 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.