Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Vodafone jako poslední z operátorů tento týden spustil antispoofingový nástroj, který při podvrženém CLIP čísle toto číslo nepředá volanému a chrání nás tak proti tomu, aby se za nás někdo vydával. Někteří, jako například já, ale chceme (a legálně můžeme) předávat svoje mobilní číslo, i když nevoláme přímo z mobilní linky, ale např. z VoIP ústředny od jiného operátora, který to umožňuje (odorik.cz). T-Mobile i O2 už mají procedury, jak tyto výjimky na žádost klienta umožní a lze u nich tento bezpečnostní nástroj na základě žádosti klienta obejít. Moje otázka je: Existuje už u vodafonu postup, jak požádat pro své číslo o takovou výjimku a jak tedy zařadit své číslo na seznam čísel, která lze spoofovat?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -

Vyřešil tomus

Přejít na řešení
Odesláno
  • Autor

Díky moc za odkaz na tu stránku. díky ní mě slečna na prodejně neodmítla. Nicméně nevěděla co s tím, tak položila dotaz na techniky a prý se mi ozve, až se ozvou, tak uvidíme.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno
  • Centrum péče

@tompleeDobré ráno, v prodejně s vámi kolegové vyplní písemnou žádost, kterou následně předají ke zpracování. Kdybyste narazil na potíže a ani po upozornění jste tam formulář nevyplňovali, napište nám přes https://tam.je/forum v jaké prodejně jste byl a kdy, abychom mohli předat zpětnou vazbu a zajistili, že při další návštěvě proběhne vše v pořádku. 

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno

Dobrý den, v prodejně Vodafonu v Europarku v Praze mi sdělili, že záležitost lze vyřídit na infolince Vodafonu, tam však tvrdí, že je nutná návštěva prodejny pro ověření občanky. Na prodejně v Kladně pracovnice vytiskla Žádost o vyjmutí z ochrany proti spoofingu, ale neměla prý dostatečná práva, aby ji zúřadovala. Asi by bylo užitečné zmíněný formulář přidat do formulářů Vodafonu a v tomto fóru uvést odkaz. Zjednoduší to jak podání žádosti Vašim zákazníkům, tak činnost Vašich pracovníků.

Děkuji

Cizo

  • Ultra Fibre
  • Standard
  • Základní
  • Vodafone Gigacube
  • Kostelec
Odesláno
  • Centrum péče

@Cizo Pěkný den, omlouvám se za tyto komplikace. Formulář je potřeba vyplnit přímo v prodejně. Přes infolinku to opravdu možné není. Napíšete nám prosím přes https://tam.je/forum , kdy jste v prodejnách byl, abychom mohli předat zpětnou vazbu a situace se znovu neopakovala? Děkuji.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 1

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community