Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Dnes mi emailem přišlo vyúčtování. Píše se v něm, že mě budou převádět v dubnu nebo květnu z tarifu Pevný internet 300 na tarif Premium 1000Mbps. V rozpisu plateb vidím, že novou cenu platím už od 3.3.2025. Celková cena služeb ve vyúčtování je jiná, než platba v SIPO. Když se podívám do Můj Vodafoe, tak tam je cena ještě jiná. Co je to za blázinec ? Až mi zavedou ten superrychlý internet, tak mi budou zase peníze vracet ?

Pozn: ten současný 300 Mbps internet mi běží cca 150-200 Mbps, PC připojeno kabelem, technik v lednu při výměně modemu zkontroloval.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

No, jestli platí modem v profilu, tak 1Gbps na něm nepojede. Nejdříve je třeba modem vyměnit, což bych doporučoval v každém případě. A rozklíčovat vyúčtování atd. jedině v prodejně nebo na lince. 

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno
  • Autor

Modem mi vyměnili v lednu, mám VF Station 3.1. výměna modemu by stála za další vlákno. I když jsem byl ujišťován technikem, že vše bude fungovat jako dříve, není třeba nic nastavovat,  skutečnost byla jiná.

Co se to tu děje ? Někdo tu bez mého souhlasu mění můj profil. Někdo vkládá do Můj Vodafone požadavky, které jsem nevytvořil já.

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno
  • Centrum péče

@petrmetPěkné odpoledne, spojte se prosím se zákaznickou linkou na čísle 800 77 00 77 nebo *77 a operátorům celou situaci popište.

  • Premium
  • Premium
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Děkuji za odpověď. Čekám, kolik Kč mi bude skutečně fakturováno a odečteno z účtu. S překvapením jsem zjistil, že mi přestalo chodit Potvrzení o provedené platbě na email. Poslední potvrzení přišlo 17,1,2025.  Asi proběhla nějaká revoluce u VF.  Já jsem ve svém profilu ani v Můj Vodafone neměnil nic, pouze jsem se díval na své služby

  • Premium
  • -
  • -
  • Vodafone Station WiFi 5
  • Praha 10
Odesláno

Zdar, teď mi volal někdo (prý z VF), že už jsem u nich dlouho a že by se podíval, co by se s tím dalo dělat. Hovor kvalitou jak někde z Ulánbátaru, se v polovině přerušil a nazdar.

Volalo číslo +420 530 512 756. Teď se ale dívám do svého Můj VF a vidím tam, že prý jsem podával objednávku na internet, který nemám a ani nechci. Mám jen a pouze kabelovku DVB-C.

Co to je za fligna?

image.thumb.png.da9d308d6b4a30ff6750e08b0d26741c.png

Upraveno uživatelem cvancara

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Jo, na objednávce je loňské datum, ale nic jsem neobjednával a ani ho nemám a nechci. Mám jenom kabel do anténního vstupu v TV a kartu.

Koukám, že to tam mám každý rok

image.thumb.png.b386166cc317055aa239ffe123a1c3ff.png

Teď se dívám i do vyúčtování a tam je taky pevný internet, ale s částkou 0 Kč.

Upraveno uživatelem cvancara

  • -
  • -
  • -
  • CA modul
  • OVA
Odesláno

Mam to podobne i kdyz internet kontinualne odebiram uz asi 25 let a nikdy jsem o zadne zmeny nezadal.

image.thumb.png.278d734d2de99a3d93c6d1264fba1424.png

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Kdo si právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community