Odesláno 16. března16. břez Dnes mi emailem přišlo vyúčtování. Píše se v něm, že mě budou převádět v dubnu nebo květnu z tarifu Pevný internet 300 na tarif Premium 1000Mbps. V rozpisu plateb vidím, že novou cenu platím už od 3.3.2025. Celková cena služeb ve vyúčtování je jiná, než platba v SIPO. Když se podívám do Můj Vodafoe, tak tam je cena ještě jiná. Co je to za blázinec ? Až mi zavedou ten superrychlý internet, tak mi budou zase peníze vracet ? Pozn: ten současný 300 Mbps internet mi běží cca 150-200 Mbps, PC připojeno kabelem, technik v lednu při výměně modemu zkontroloval. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 17. března17. břez No, jestli platí modem v profilu, tak 1Gbps na něm nepojede. Nejdříve je třeba modem vyměnit, což bych doporučoval v každém případě. A rozklíčovat vyúčtování atd. jedině v prodejně nebo na lince. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 17. března17. břez Centrum péče @petrmetPěkné ráno, rádi se na to celé s vámi podíváme, jen nás prosím napište přes https://tam.je/forum. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 17. března17. břez Autor Modem mi vyměnili v lednu, mám VF Station 3.1. výměna modemu by stála za další vlákno. I když jsem byl ujišťován technikem, že vše bude fungovat jako dříve, není třeba nic nastavovat, skutečnost byla jiná. Co se to tu děje ? Někdo tu bez mého souhlasu mění můj profil. Někdo vkládá do Můj Vodafone požadavky, které jsem nevytvořil já. Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 18. března18. břez Centrum péče @petrmetPěkné odpoledne, spojte se prosím se zákaznickou linkou na čísle 800 77 00 77 nebo *77 a operátorům celou situaci popište. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 18. března18. břez Autor Děkuji za odpověď. Čekám, kolik Kč mi bude skutečně fakturováno a odečteno z účtu. S překvapením jsem zjistil, že mi přestalo chodit Potvrzení o provedené platbě na email. Poslední potvrzení přišlo 17,1,2025. Asi proběhla nějaká revoluce u VF. Já jsem ve svém profilu ani v Můj Vodafone neměnil nic, pouze jsem se díval na své služby Premium - - Vodafone Station WiFi 5 Praha 10
Odesláno 18. března18. břez Zdar, teď mi volal někdo (prý z VF), že už jsem u nich dlouho a že by se podíval, co by se s tím dalo dělat. Hovor kvalitou jak někde z Ulánbátaru, se v polovině přerušil a nazdar. Volalo číslo +420 530 512 756. Teď se ale dívám do svého Můj VF a vidím tam, že prý jsem podával objednávku na internet, který nemám a ani nechci. Mám jen a pouze kabelovku DVB-C. Co to je za fligna? Upraveno 18. března18. břez uživatelem cvancara - - - CA modul OVA
Odesláno 18. března18. břez Já vidím na screenu objednávku z 6.8.2024. A to číslo co ti volalo je dobře - je uvedené i tady https://www.vodafone.cz/kontakty/partnerska-prodejni-call-centra/ Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 18. března18. břez Jo, na objednávce je loňské datum, ale nic jsem neobjednával a ani ho nemám a nechci. Mám jenom kabel do anténního vstupu v TV a kartu. Koukám, že to tam mám každý rok Teď se dívám i do vyúčtování a tam je taky pevný internet, ale s částkou 0 Kč. Upraveno 18. března18. břez uživatelem cvancara - - - CA modul OVA
Odesláno 19. března19. břez Mam to podobne i kdyz internet kontinualne odebiram uz asi 25 let a nikdy jsem o zadne zmeny nezadal. Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.