Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

@okrizek "aktualizace" nemá s funkčností Compalu nic společného. A odkoupeným zařízením Vodafone žádný support neposkytuje, je na mě jako na majiteli toho zařízení si zjistit informace. Co hledat? Platnost PKI certifikátů a datum EoL Intel Puma 6 chipsetu. Do konce roku bych nepanikařil, ale těch zařízení bude mít ještě hodně zákazníků a až nastane čas, už nebude možné to všechno stihnout vyměnit.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

@okrizek Oddalovat to nemá cenu, pokud nechcete riskovat, že budete bez Internetu. Přesné datum Vám nikdo nedá, až se to vypne, tak ani nemusí mít kapacity servisáci, pokud to bude každý dělat takto 🤣

Znovu bych tady zopakoval, co jsem psal už dávno, pokud se vám nelíbí zvýšení ceny díky pronájmu, tak řešte s VF celkovou cenu za služby, třeba vám dají slevu. Ale optimalizovat tady výměnu modemu kvůli jednotlivcům nikdo nebude, ani zveřejňovat nějaké termíny moc dopředu, velmi pravděpodobně to ani VF ještě neví a čeká se jak se bude dařit ty modemy dostávat pryč ze sítě.

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Mě se ani tak nejednalo o cenu, ale nerad měním něco, co bez problému funguje. Ale asi bohužel mi nic jiného nezbýva ;-)

Proto taky držím i stařičky stb KCF-B4003HCO :-D

Dík za všechny informace.

  • Internet 300
  • -
  • TV Komfort
  • Modem Compal, STB Kaon KCF B4003
  • Praha
Odesláno

@okrizek Tomu rozumím, jenže ono to právě bez problémů nefunguje - ono to zpomaluje ostatní zařízení, co s Vámi sdílí médium (resp. brání to plnému přechodu na novější technologii).

  • Premium
  • -
  • -
  • -
  • -
Odesláno

Takže možná i já se brzy dočkám výměny z Compala na Stejšn? (Pouze Vodafone TV se set top boxem, bez netu)

  • Start
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Opava
Odesláno
V 4. 4. 2025 v 14:27, okrizek napsal:

To ve Vodafone není kompetentní osoba, která by mohla říct, kdy dojde k aktualizaci (za měsíc, za půlroku, za rok) v mé lokalitě Praha-Kamýk, po které mi přestane fungovat můj zakoupený modem Compal ?

Ze všech stran dostávám jen obecné informace a nic konkrétního. Zatím jsem vyměnu modemu pozastavil. Nyní mám asi dvě možnosti buď čekat, kdy opravdu mi internet nepůjde nebo opakovaně požádat o výměnu (řešit případné problémy po změně modemu a platit pronájem). Nebo se poohlédnout po jiném poskytovateli připojení.

Mozna ve VF nejaka kompetentni osoba, ktera bude vedet, je. Tak tam zavolej/napis. Tady na foru ta osoba fakt neni...

  • Kabel 500 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • 2x CA modul, Compal black
  • Praha
Odesláno

@Ivo2003 Spíše ne, prioritu budou mít zákazníci s internetem.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Mě ho mají přijít vyměnit zítra 12-14h . Vysvětlil jsem se slečně, že dovolenou si kvůli tomu brát nebudu a evidentně s tím počítali 😀

Doufám, že přijde brzy a to bude klasika mezi dveřmi, protože po 14h musím být zase někde jinde.

  • Super
  • Basic
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 5, CA modul
  • Praha 10
Odesláno

No, nechal bych si rozhodně zkontrolovat zásuvku a přeměřit OFDM a OFDMA.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community