Odesláno pondělí v 16:54 4 dny Od včerejška si všímám takového divného jevu, kdy po omezenou dobu (cca 10 sekund) jsou ve zvuku opakované, rychle za sebou jdoucí výpadky zvuku. Projevuje se to relativně zřídka, ale řekl bych, že je to jak živě, tak ze záznamu.Je to všude a nebo se jen poslední aktualizace appky nepovedla? Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Odesláno středa v 08:08 2 dny Centrum péče Kolegové to zkoušeli a takové výpadky nepozorují. Zkuste tedy restart, případně kontrolu kabelů atp. a kdyby nic nepomáhalo, doporučuji zavolat na 800770077 a sdělit TOBimu, že voláte kvůli potížím s TV a pak, že potřebujete mluvit s operátorem. Super Fibre Premium 5G ALLinONE Set-top box Premium Pardubice
Odesláno středa v 18:45 2 dny Autor Zatím jsem dospěl k názoru, že je to můj lokální problém a že už fakt potřebuju překonat lenost a přejít na 2,5 GbE. Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Odesláno čtvrtek v 10:12 1 den To tím asi nebude, ale jako záminka pro upgrade určitě dobrý 🤣 Premium - - - -
Odesláno čtvrtek v 11:41 1 den Autor Je, zpětně jsem si uvědomil, že mi dva macbooky jely time machine zálohu za víc dní a já mám mám celou místnosti na jednom switchovaným gigabitovým portu včetně jednoho celkem populárního apčka, na kterým mj. visí dva homepody, přes který ta apple tv posílá zvuk 🤷🏻♂️Od té doby se to neopakovalo.Blbá topologie, to mám taky v plánu nějak řešit 🙂 Premium Profi - ALLinONE Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul Praha 6
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.