Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Minuly rok (24.  7.  2024) jste zmenili platnost predplacene karty/kreditu nove na:

(je to schovane az v FAQ) ...

Platnost dobitého kreditu je 7 měsíců, pak máte další 3 měsíce možnost dobít si svou kartu a získat propadlý kredit zpět.

Pamatujte, že po 10 měsících bez dobití kreditu bude vaše předplacená karta deaktivována a s ní i telefonní číslo.

pamatuje si nekdo jak to bylo pred Tim a kolikrat uz to zmenili?

Pripada mi,

ze se snazite ze zakazniku (predplacenych karet) tahat vice penez/casteji ...?
Jsem sam?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu

Vyřešil Ondra - Vodafone

Přejít na řešení
Odesláno

To nevím, ale leckdo platí za tarif několik stovek korun měsíčně, tak je problém jednou za až max 10 měsíců nabít min. 200 Kč?

K jakému využití slouží taková SIMka?

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Centrum péče

@Join Pěkný den, změnu jsme oznámili v dubnu 2024, tedy několik měsíců dopředu, abychom dali všem zákazníkům možnost se na ni připravit. Platnost kreditu jsme měnili z 10 měsíců na 7 měsíců (následně máte ještě 3 měsíce na dobití, než by došlo ke zrušení čísla). Šlo o jedinou takovou úpravu za mnoho let...

Pro každé telefonní číslo, i když se aktivně nepoužívá, musíme zajistit funkční mobilní síť, systémy nebo třeba příchozí služby. Abychom udrželi potřebnou kvalitu a zároveň byli efektivnější, rozhodli jsme se upravit dobu od posledního dobití, kdy už telefonní číslo považujeme za neaktivní, a to tak, aby se to naprosté většiny našich zákazníků nedotklo.  

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor
15 minutes ago, Technikus said:

To nevím, ale leckdo platí za tarif několik stovek korun měsíčně, tak je problém jednou za až max 10 měsíců nabít min. 200 Kč?

K jakému využití slouží taková SIMka?

To jsem delal doposud :) Jednou za 11-12 mesicu jsem dobil (ten samy mesci kazdy rok),
ale ted clovek musi dobijet uz za 7 mesicu ....
(protoze po 7mi mesicich nove propada kredit) ..... a po 10ti i cislo ...

Dneska neni problem si koupit SIMku, ktera se v Dual SIM pouziva jako datova a druha pro SMS nebo volani a nebo oboji.
K tomu nekteri zamestavatele davaji i firemni SIM/telefony a uz jsou tady dva pristroje atd, atd.

Vase telefonni cislo ma jen rodina, dalsi cislo mate treba pro bankovni a statni instituce a pokud jste ve skolnim veku tak treba cislo pro kamaradky a uz jsou tady tri :)

potom treba LTE hodinky (protoze na tech muzte na dlouhe hovory zapomenout) a chcete aby se Vam na ne dovolaly jen "dulezite hovory" (kdyz sebou zadne jine mobilni zarizeni nemate) si poridite take jine a uz jste na ctyrech, a jeste treba jedna do auta a je tady pet :)

Upraveno uživatelem Join

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

Pokud se to číslo používá, je pak předpoklad častějšího nabíjení.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Takze jestli to chapu,

telefonni cisla pro vetsinou "prijem hovoru a SMS" nejsou v jejich siti zadana?

Prijimani hovoru a SMS znamena ze cislo se nepouziva?

Je to nekde v T&C cerne na bilem?

Upraveno uživatelem Join

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

Aby bylo číslo aktivní, je nutno i z něj provádět placené služby a tím i jednou za nějaké období dobíjet - volat, posílat SMS, datovat, atd využívat další služby.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor
35 minutes ago, Ondra - Vodafone said:

@Join Pěkný den, změnu jsme oznámili v dubnu 2024, tedy několik měsíců dopředu, abychom dali všem zákazníkům možnost se na ni připravit.

Platnost kreditu jsme měnili z 10 měsíců na 7 měsíců (následně máte ještě 3 měsíce na dobití, než by došlo ke zrušení čísla).

Šlo o jedinou takovou úpravu za mnoho let...

Pro každé telefonní číslo, i když se aktivně nepoužívá, musíme zajistit funkční mobilní síť, systémy nebo třeba příchozí služby.

Abychom udrželi potřebnou kvalitu a zároveň byli efektivnější, rozhodli jsme se upravit dobu od posledního dobití, kdy už telefonní číslo považujeme za neaktivní, a to tak, aby se to naprosté většiny našich zákazníků nedotklo.  

@Ondra - Vodafone Vam taky pekny den.

To ze jste zmenu avizovali v predstihu jsem nezminil ....ale dekuji za upresneni ;)

Ty +3 mesice uz nemuzu telefonovat, protoze mi propadl kredit, je to tak?
Hovory a SMS stale muzu prijimat?

(Takze to chapu dobre,

ze zakazniky nutite dobit kredit,

pokud budou chtit vyuzit volani, SMS/data (po 7 mesicich) a 3 mesice bodou zhorsovat kvalitu vasi site?)

Takze mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 12 mesicu ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili,
(jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?)
protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi" a pred timto datem jste nebyli

a nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize?
(Uz to vidim na tom meetingu, ten co s tim prisel dostal pridano a povysil ;)

Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdou vice informaci - technickych, to mne zajima ;)

Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzte mi to po lopate vysvetlit,

co "presne" znamena byt evektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazzsi pro mne jako uzivatele)?

Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "neaktivni"?

Predem diky.

19 minutes ago, Technikus said:

Aby bylo číslo aktivní, je nutno i z něj provádět placené služby a tím i jednou za nějaké období dobíjet - volat, posílat SMS, datovat, atd využívat další služby.

Tuhle informaci nemuzu nikde najit,

kde presne je to definovano v T&Cs?

Takze mit telefonni cislo pro prijem hovoru a SMS je nepripustne, nezadouci a nebo neprinasejici $?

Predem dekuji.

41 minutes ago, Technikus said:

Pokud se to číslo používá, je pak předpoklad častějšího nabíjení.

Cislo / SIM se u Oskara muze pouzivat jen pro volani, SMS a datovani a nikoliv pro prijimani SMS a hovoru a ne jinak?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

Obávám se, že zmíněný Oskar neexistuje.

Doporučuji se podívat sem, kde se to v aktuální době ohlášení změny probíralo.

Oficiálně tady

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

A Mattoni? Ten uz take neni?

;)

Vas prispevek z roku 2024/05 obsahuje informace o tom, ze ma Oskar v zameru zmenit podminky

https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podm%C3%ADnky-p%C5%99edplacen%C3%BDch-vodafone-karet/

ale bohuzel jsem v nem nenasel zadnou odpoved na mnou polozene otazky vyse @Technikus ani @Ondra - Vodafone :(

Link na oficialni vyjadreni nebylo treba, ale dekuji, mam ho take v Mojem uctu ....

Chapu ze nemuzu ocekavat od @Ondra - Vodafone nejakou kritiku na to s cim prisli

"koho chleba jis, toho pisen zpivej" a je videt jak pekne .... ale to co napsal bych ocekaval od TOBiho ...


Muzete mi prosim vas odpovedet na otazky,

ktere jsem vam polozil v prispevku?
https://www.techforum.cz/topic/63531-platnost-predplacene-kartykreditu/#findComment-481042

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community