Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Obávám se, že vystrkovat růžky sice tady můžeš, bo jsi na foru, ale nic nezměníš.

Ale máš dveře otevřené, lze jednoduše tel. číslo přenést během několika dnů jinam a tam může být platnost kreditu mírně delší (1 rok).

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Vidite,

nekdo vam polozi otazky,

ktere se vam nelibi a misto aby jste mi na ne odpovedel

(kde jsou ty podminky o kterych s @Ondra - Vodafone pisete)?
take se snazite zmenit tema .... prosim Vas odpovezte mi na me otazky,

ktere jsem vam polozil v tomhle prispevku:
https://www.techforum.cz/topic/63531-platnost-predplacene-kartykreditu/#findComment-481042

Ja samozrejmne nic nezmenim,

ale lide umi cist a nekteri i premysleji .. (bez toho aby nasledovali ostatni jestli si rozumime ;)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

Vypadá to, že jste se zasekl na jednom místě a přes to ne a ne se dostat dál.

Přitom několik odpovědí se lze dozvědět na odkazu, kde se to řešilo v aktuální době.

Třeba tady je jedna z dalších odpovědí na Vaši otázku. Doporučuji tak pročíst celé to vlákno, abyste byl v obraze.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno
  • Autor

Vidite, cilene se snazite zase odvest konverzaci na me otazky .. :(

a nejlepsi je oznacit mne (snazite se mne tady sikanovat?)

ze jsem se nedostal dal!

Zase jste mi poslal link na odpoved @Ondra - Vodafone , ktera je na chlup podobna te
(ve vlakne, na ktere uz tady od vas byl link)

na prvni stance tohoto vlakna od @Ondra - Vodafone a neobsahuje odpoved na me otazky,

ktere jsem vam polozil a nechcete mi na ne odpovedet .......

Zeptam se tedy jeste jednou:

1)

Ty +3 mesice uz nemuzu telefonovat, protoze mi propadl kredit, je to tak?

2)
Hovory a SMS stale muzu prijimat po 7 mesicich od posledniho dobiti?

3)

Takze to chapu dobre, ze zakazniky nutite dobit kredit,

pokud budou chtit vyuzit volani, SMS/data (po 7 mesicich) a 3 mesice bodou zhorsovat kvalitu vasi site?

4)

Mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 12 mesicu,

ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili,
(jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?)
protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi"

a pred timto datem jste nebyli a nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize?

5)
Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdu vice informaci - technickych, to mne zajima ;)

6)

Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzete mi to po lopate vysvetlit,

co "presne" znamena byt efektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb

a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazsi pro mne jako uzivatele)?

7)

Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "neaktivni"?

8)

Cislo / SIM se u Oskara muze pouzivat jen pro volani, SMS a datovani a ne jinak

a nikoliv pro prijimani SMS a hovoru ?

Predem dekuji.

Upraveno uživatelem Join

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/2/1418/vseobecne_podminky_prepaid.pdf

@Join zde máte všeobecné podmínky k předplaceným kartám

navíc zde Vám nikdo oficiální info nedá, musíte napsat přímo na Vodafone, toto je diskuzní forum pro zákazníky, ne oficiální komunikační kanál pro zákazníky s Vodafonem

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

Dikes,

ale @Technikus a @Ondra - Vodafone odepsali na moje otazky ... protoze .... maji informace (a @Ondra - Vodafone je zamestanancem Oskara),

aspon podle informaci tady https://www.techforum.cz/staff/

TechForum je zastreseno touto firmou, maji na neho odkaz, takze do nejake miro i zodopednost poskytovat "pravdive" informace a nebo se mylim?



Tyhle body ze vseobecnych podminek mi pripadaji "relevantni" v teto diskuzi:

1.6  Smlouvu lze ukončit za podmínek uvedených ve Všeobecných podmínkách. Smlouva skončí také v případě marného uplynutí lhůty pro aktivaci SIM karty nebo uplynutím 13 měsíců od posledního dobití kreditu, popř. aktivace SIM karty (pokud si po aktivaci SIM karty nedobijete). Pokud dojde k poslednímu dobití, popř. aktivaci SIM karty po 24. 7. 2024, skončí smlouva uplynutím 10 měsíců od takového dobití, popř. aktivace.

2.1  Od 24. 7. 2024 je platnost kreditu 7 měsíců od posledního dobití. Jinak kredit po uplynutí této lhůty propadá. Jestliže si jej však do 3 měsíců od propadnutí znovu dobijete, původní nevyužitý kredit vám obnovíme a přičteme ho k dobité částce.

3.3  Můžeme vám omezit poskytování předplacených služeb, případně neposkytnout některou ze služeb, pokud nebudou splněny podmínky pro jejich užívání. Takovou podmínkou je například zůstatek kreditu na SIM kartě v určité výši, dostatečná výše kreditu postačující k uhrazení objednané služby, dobití kreditu ve lhůtě stanovené v našich marketingových materiálech nebo v podmínkách služeb, neexistence dluhu po splatnosti při přechodu z tarifu na předplacené služby. O omezení služeb vás samozřejmě budeme vždy informovat. Poskytování služeb vám obnovíme, jakmile odpadne důvod omezení.

ale nikde jsem tam nenasel odpoved na vyse polozene otazky, kde @Ondra - Vodafone argumentoval

5 hours ago, Ondra - Vodafone said:

@Join Pěkný den, změnu jsme oznámili v dubnu 2024, tedy několik měsíců dopředu, abychom dali všem zákazníkům možnost se na ni připravit. Platnost kreditu jsme měnili z 10 měsíců na 7 měsíců (následně máte ještě 3 měsíce na dobití, než by došlo ke zrušení čísla). Šlo o jedinou takovou úpravu za mnoho let...

Pro každé telefonní číslo, i když se aktivně nepoužívá, musíme zajistit funkční mobilní síť, systémy nebo třeba příchozí služby. Abychom udrželi potřebnou kvalitu a zároveň byli efektivnější, rozhodli jsme se upravit dobu od posledního dobití, kdy už telefonní číslo považujeme za neaktivní, a to tak, aby se to naprosté většiny našich zákazníků nedotklo.  

a nebo ve vlaknu z minuleho roku
https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podm%C3%ADnky-p%C5%99edplacen%C3%BDch-vodafone-karet/#findComment-470653


A pokud @Ondra - Vodafone nevi jak opovedet, nemuze se zeptat sve nadrizene/ho a nestydet se?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno
  • Autor

Kde presne v tom dokumentu vidite odpovedi na me otazky 1-8

polozene v tomto prispevku mi vysvetlite? ;)

1 hour ago, Join said:

1)

Ty +3 mesice uz nemuzu telefonovat, protoze mi propadl kredit, je to tak?

2)
Hovory a SMS stale muzu prijimat po 7 mesicich od posledniho dobiti?

3)

Takze to chapu dobre, ze zakazniky nutite dobit kredit,

pokud budou chtit vyuzit volani, SMS/data (po 7 mesicich) a 3 mesice bodou zhorsovat kvalitu vasi site?

4)

Mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 12 mesicu,

ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili,
(jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?)
protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi"

a pred timto datem jste nebyli a nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize?

5)
Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdu vice informaci - technickych, to mne zajima ;)

6)

Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzete mi to po lopate vysvetlit,

co "presne" znamena byt efektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb

a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazsi pro mne jako uzivatele)?

7)

Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "neaktivni"?

8)

Cislo / SIM se u Oskara muze pouzivat jen pro volani, SMS a datovani a ne jinak

a nikoliv pro prijimani SMS a hovoru ?

Predem dekuji.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

Já se omlouvám ale já tam jasně ty odpovědi vidím. Já nevím co více dodat.

Pokud nesouhlasíte s novými podmínkami můžete odejít k jinému poskytovateli

Vodafone změním podminky jelikož na to má nárok a dal to dostatečně dopředu vědět.

Tím bych toto téma uzavřel. A Oskar již neexistuje

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

Ja tam ty odpovedi nevidim,

pomuzete mi prosim vas?

Staci 1 az 8,

predem mockrat dekuji :)

Ja jsem nikde nepsal ze s uvedenymi podminkami nesouhlasim

a pokud ano, muzete mi ukazat kde presne jsem to zminil?

(A nebo se taky snazite zmenit kde debate smeruje

a neodpovedet na ty otazky?)

Tema uzavre prece OP, tim ze ho oznaci za zodpovezene,

(a nebo existuji jine podminky a otazky, ktere se lidem

nelibi nejsou povoleny?)

a na otazky 1- 8 nikdo jeste neodpovedel :)


Tak prosim vas, pomuzete mi a zodpovite mi na ty otazky?
(Vite, mozna bude lepsi, kdyby je zodpovedel nekdo ze "Staff",

leda ze mate inside info ;)

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community