Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Pokud s výše uvedenými úpravami nesouhlasíte, svou kartu můžete do data účinnosti změny bez jakékoliv sankce zrušit.

To mate uvedené zde https://www.vodafone.cz/_sys_/FileStorage/download/3/2551/pdf_kpp.pdf

A jelikož jste kartu nezrušil nebo nepřenesl jinam souhlasil jste s podmínkami

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Já ti moc neporadím, mám paušál.

Ale je mi divný jaký někdo dokáže vyvinout úsilí k napsání takových slohovek a přitom si neumí najít odpověď na triviality co jsem ti našel za cca 3 minuty. ( v začátku jsem tě bral za líného teenagera )

Jinak na ostatní vlákna od tebe nemá ani cenu reagovat, po přečtení jsem pochopil, že prostě jen prudíš a ani se nezačervenáš. Věkem pochopil jsem, že to někdo má jako zábavu, takže mne to nepřekvapuje, ale stále to nepochopím :)

To, že někoho v Mali ( Timbuktu ) zajímají takové otázky, ponechám stranou. Dneska jsou všichni zblblí "anonymitou" a přitom jejich PC a mobil o nich vědí víc ne oni sami :D

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno

Takže pokud byste chtěl případný spor řešit přes ČTU tak nemáte podle mě šanci vyhrát, Vodafone nic špatně neudělal. A ne nepracuji pro VF jen vím jak to tam chodí dříve jsem tam pracoval 👍

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

mě to začíná připomínat to vlákno " Já chci vlastní modem a pose .... se " :( Už jsem zapomněl jak se jmenoval

  • Super
  • Red Basic
  • Základní
  • CA modul, Compal CH7465
  • Praha 10
Odesláno
  • Autor
1 hour ago, kautskym said:

...

Pokud nesouhlasíte s novými podmínkami můžete odejít k jinému poskytovateli

....

Muzete mi ukazat, kde presne jsem psal ze "nesouhlasim s uvedenymi podminkami"?

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

Tak pokud s podmínkami souhlasíte, nechápu tedy tento spam z vaší strany a neustálé zbytečné otázky

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno
  • Autor

Tady je 8 otazek, na ktere muzou odpovedet jen zamestnanci @Ondra - Vodafone atd.
https://www.techforum.cz/staff/

prosim ostatni aby jim dali prostor se vyjadrit a neodvadeli zbytecne

tema jinym smerem. Dikes.


1)

Ty +3 mesice uz nemuzu telefonovat, protoze mi propadl kredit, je to tak?

2)
Hovory a SMS stale muzu prijimat po 7 mesicich od posledniho dobiti?

3)

Takze to chapu dobre, ze zakazniky nutite dobit kredit,

pokud budou chtit vyuzit volani, SMS/data (po 7 mesicich) a 3 mesice bodou zhorsovat kvalitu vasi site?

4)

Mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 12 mesicu,

ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili,
(jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?)
protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu" a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi"

a pred timto datem jste nebyli a nebo jde o to, zdimat ze zakazniku casteji penize?

5)
Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdu vice informaci - technickych, to mne zajima ;)

6)

Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzete mi to po lopate vysvetlit,

co "presne" znamena byt efektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb

a dobijeni predplacne karty casteji (o 3 mesice a tim padem drazsi pro mne jako uzivatele)?

7)

Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "neaktivni"?

8)

Cislo / SIM se u Oskara muze pouzivat jen pro volani, SMS a datovani a ne jinak

a nikoliv pro prijimani SMS a hovoru ?

Predem dekuji.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno
  • Centrum péče
  • Řešení

@Join

1,2,3) Vše popisujeme na https://www.vodafone.cz/pece/vyuctovani-platby-kredit/dobijeni-kredit/aktualni-vyse-kreditu/. Pokud vám platnost kreditu vyprší, nebudete moct u svého čísla využívat žádné placené služby (budou vám fungovat jen bezplatné služby, jako je třeba příjem SMS nebo hovorů v ČR apod.).

4,5,6) K tomu jsem se už vyjadřoval a jiní uživatelé vám tu poslali i odkaz na vlákno https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podmínky-předplacených-vodafone-karet/.

7) Informaci o platnosti kreditu najdete na našich stránkách (viz první bod) nebo například v oficiálním ceníku na https://www.vodafone.cz/cenik.

8) Zde nevím, na co bych měl odpovídat.

  • Super Fibre
  • Premium 5G
  • ALLinONE
  • Set-top box Premium
  • Pardubice
Odesláno
  • Autor

@Ondra - Vodafone

Dekuji o upresneni informaci v bodech 1, 2, 3 misto 2 mesicu, kdy nebylo mozne vyuzivat odchozi sluzby, to nove jsou 3 mesice ;)

(takze muzeme byt radi ze to neni 7+2, ale je to 7+3 ;)

Na konkretni otazky, ktere jsem polozil vam (protoze reprezentujete na tomto foru vasi firmu a poprosil jsem ostatni at vam daji prostor)

jste mi zase neodpovedel konkretne na jednotlive otazky 4, 5, 6, 7, 8)

ale odkazy/linky, ktere uz byly zminene drive.

Pokud tohle forum slouzi "zakaznikum" jako platforma pro pomoc tak jste svoji praci odvedl na 30% a konkretni otazky, ktere na vas mam 4, 5, 6, 7, 8)

zustavaji nezodpovezeny.

Je to tak slozite odpovedet konkretne na otazky 4, 5, 6, 7 a 8?

Protoze jsem v odkazu/linku na

https://www.techforum.cz/topic/62690-upravujeme-podmínky-předplacených-vodafone-karet/

zase nenasel na tyto otazky 4,5,6) odpoved, ptam se vas znovu a trosilinku jinak:

4)

Mnoho let bylo v poradku, kdyz uzivatel dobil 200 za 10-12 mesicu,

ale v zajmu zkvalitnovani sluzeb jste to zmenili na 7-10,

a frekvence dobijeni se zvysila

(jak presne to zkvalitnuje sluzby a komu?)

protoze chcete udrzet "potrebnou kvalitu"

a byt nove od 2024/7/24 "efektivnejsi"

a pred timto datem jste nebyli a nebo jde o to,

zdimat ze zakazniku casteji penize?

5)

Co presne je ta "potrebna kvalita" a kde k tomu najdu vice informaci - technickych, to mne zajima ;)

Prece za svojim tvrzenim budete stat a vysvetlite mi to detailneji

kdyz jsem vas tolikrat poprosil?

6)

Ja si "byt efektivnejsi" predstavuji jinak, muzete mi to po lopate vysvetlit,

co "presne" znamena byt efektivnejsi ve smyslu telefonnich sluzeb a dobijeni predplacne karty casteji

(o 3 mesice a tim padem drazsi pro mne jako uzivatele)?

V otazce cislo 7) jsem se vas neptal na platnost kreditu a nebo ceny/cennik :) takze jeste jednou:

7)

Kde presne to mate v T&C definovano "ktere cislo" povazujete za "aktivne nepouzivne" jak jste psal?

- To ktere se pouziva jen pro prichozi hovory?

- To ktere nedobiju za 7 mesicu?

- Nebo jste si to vymyslel (odkud ta informace pochazi)?

Treba jste zapomnel zminit dulezitou informaci,

ale mne to proste pripada, ze ta zmena mnela

za ucel jedine a to zvysit prijmy vasi firmy,

protoze v tom co jste mi odepsal a ani ve vasich T&C

ani vasich webovych strankach nevidim zadnou informaci o:

- potrebne kvalite

- byt efektivnejsi

- SIM ktere ktere jsou aktivne nepouzivne

a vy se stale snazite vyhnout odpovedi na to co jste puvodne napsal (vis nize).

8)

Cislo/SIM kartu predplacenky ve vasi siti tedy muzu vyuzivat jen pro

prichozi hovory/SMS a jednou za 10 mesicu dobit za nejmene 200

u komercky a nebo sporky (da se to automatizovat) misto 12 mesicu jak bylo doposud

(protoze to je jedinym pozadavkem predplacenky)

to ze tam za 10 let budu mit 20,000,- kredit misto za 12 let

bude ovlivnovat presne jako "funkcnost mobilni site", "systemu" a "prichozich sluzeb"?

Marketingova perla/spin = tak aby se to naproste vetsiny zakazniku nedoklo ... (clap, clap)

To ze musi casteji dobijet se jich nedotklo?

Pro "kontext" tady je originalni odpoved od "Ondra - Vodafone" na prvni strance tohoto vlakna:

On 4/1/2025 at 1:10 PM, Ondra - Vodafone said:

@Join Pěkný den, změnu jsme oznámili v dubnu 2024, tedy několik měsíců dopředu, abychom dali všem zákazníkům možnost se na ni připravit. Platnost kreditu jsme měnili z 10 měsíců na 7 měsíců (následně máte ještě 3 měsíce na dobití, než by došlo ke zrušení čísla). Šlo o jedinou takovou úpravu za mnoho let...


Pro každé telefonní číslo, i když se aktivně nepoužívá, musíme zajistit funkční mobilní síť, systémy nebo třeba příchozí služby.

Abychom udrželi potřebnou kvalitu a zároveň byli efektivnější,

rozhodli jsme se upravit dobu od posledního dobití, kdy už telefonní číslo považujeme za neaktivní

a to tak, aby se to naprosté většiny našich zákazníků nedotklo. 

Prosim aby ostatni uzivatele dali prostor zamestnanci teto firmy se znovu a uplne vyjadrit.
Uvedene otazky jsou smerovany jen na zamestnance.

Dikes.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Timbuktu
Odesláno

Hele, když už někoho neodradí opakovaně tvořit takový dlouhý elaboráty, co to zkusit

a) s diakritikou

b) bez chyb

Jak mě tady může někdo omezovat, aby odpovídal jen zaměstnanec? 🤔 Kde to jsme?

Na takovýhle hej počkej tady nikdo nejsme zvědaví. To tady nikdo nechce a ani nebude akceptovat.

Je plno operátorů a lze si libovolně vybrat. Některé podmínky jsou stejné či podobné u více či všech, některé body v podmínkách má specificky konkrétní operátor. Ale tak pokud se mi něco nelíbí, proč bych nešel ke konkurenci? Pokud je řeč sáhodlouze o předplacených službách, jinde snad není podmínka si dobíjet v nějakém intervalu? Někde dřív, jinde o nějaký měsíc později, ale i tak je nutno si dobíjet snad všude, ne?

Upraveno uživatelem Technikus

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community