Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

https://www.vodafone.cz/nejen-pro-media/tiskove-zpravy/vodafone-remote-assistant/

Rychlou pomoc na dosah ruky mají zákazníci díky novému nástroji Vodafone Remote Assistant (VRA), nemusí díky němu nic složitě vysvětlovat, technikovi jednoduše nasdílí to, co sami vidí.

Třeba překladatelka a tlumočnice z Hradce Králové, která pracuje z domova, se obrátila na technickou podporu Vodafonu, protože jí přestalo fungovat internetové připojení. Technik nabídl, že se na situaci podívají detailněji přes kameru jejího telefonu. Při videohovoru si všiml, že kabel z modemu je zapojený do špatného konektoru. Zákaznici tak na dálku přes Vodafone Remote Assistant navigoval a po přepojení kabelu se internet rozběhl. Problém se podařilo vyřešit rychle bez výjezdu technika, což ušetřilo čas i překladatelce.

Kdy tato služba bude dostupná a co k ní bude třeba? Nějaká aplikace?

Za mě krok dobrý

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Co si pod tímto slovosledu - že kabel z modemu je zapojený do špatného konektoru - mám představit 🤔

  • Super
  • -
  • Základní
  • Compal CH7465
  • Teplice
Odesláno
před 11 hodinami, kautskym napsal:

https://www.vodafone.cz/nejen-pro-media/tiskove-zpravy/vodafone-remote-assistant/

Rychlou pomoc na dosah ruky mají zákazníci díky novému nástroji Vodafone Remote Assistant (VRA), nemusí díky němu nic složitě vysvětlovat, technikovi jednoduše nasdílí to, co sami vidí.

Třeba překladatelka a tlumočnice z Hradce Králové, která pracuje z domova, se obrátila na technickou podporu Vodafonu, protože jí přestalo fungovat internetové připojení. Technik nabídl, že se na situaci podívají detailněji přes kameru jejího telefonu. Při videohovoru si všiml, že kabel z modemu je zapojený do špatného konektoru. Zákaznici tak na dálku přes Vodafone Remote Assistant navigoval a po přepojení kabelu se internet rozběhl. Problém se podařilo vyřešit rychle bez výjezdu technika, což ušetřilo čas i překladatelce.

Kdy tato služba bude dostupná a co k ní bude třeba? Nějaká aplikace?

Za mě krok dobrý

Není potřeba nic, už to delší dobu běží. Z pohledu zákazníka je to běžný videohovor, když mám číslo od Vodafone, tak mi to ani nečerpá data z balíčku.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community