Odesláno 7. dubna7. dub Dobrý den,mám problém s Vodafone TV, který trvá už dva týdny. Při přepínání kanálů se mi občas zobrazuje zpráva: "Tento pořad vám nemůžeme zobrazit z důvodu omezení práv. Zkuste to později." Tahle zpráva se ukáže na zlomek vteřiny. Byl jsem schopný si to přečíst až ve chvíli, kdy jsem si TV natočil a zpomalil video. Kanál se sám nenačte, ani se "nevzpamatuje". Po chvíli to začně fungovat, ale je potřeba kanál přepnout na jiný a zpět, aby se to vůbec obnovilo. Set-top box se nenastartuje zpět do normálního stavu automaticky a někdy je potřeba ho vypnout a zapnout - ani to někdy nepomůže.Zkoušel jsem už resetovat zařízení do továrního nastavení, ale problém přetrvává.Díky předem za pomoc Basic DSL Red Basic+ Základní - Praha 8 - Libeň
Odesláno 7. dubna7. dub Centrum péče @Moa Pěkný den, určitě nám k tomu pošlete podrobnosti přes https://tam.je/forum, ať to můžeme řešit přímo s technickou podporou. Bude dobré, když se podaří přiložit i video. Premium Premium - Vodafone Station WiFi 5 Praha
Odesláno 7. dubna7. dub Mám úplně stejný problém, budu rád když se podělíte o řešení. Mně zaslali z podpory VF pouze informace k resetu set top boxu - což není řešením tohoto problému. Také jsem již několikrát zkoušel... - Red Basic+ ALLinONE - Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.