Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Proč se tu v posledních dnech setkáváme s arogantními osobami, příspěvky apod.?

To tu snad nikdy dřív nebývalo, ale poslední dobou je až hrozné, co z některých z nás leze za slova, slovní spojení, věty...

Tohle je navíc forum, tady se nic konkrétního nevyřeší. Lze diskutovat o čemkoliv, můžeme se bavit o ledasčem, ale pokud jako osoba/firma apod. chci nějakou službu někde, stejně to je o přímém kontaktu s Vodafone, ne přes forum.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

Ono jak jsem psal, čím větší moloch organizace je tím horší to s IT je. Vem si TV Prima. Jejich aplikace na Prima+ je jen na telefon a tablet. Na tabletu je "na stojáka" a takto se na televizi vůbec nelze dívat. Ptal jsem se jejich IT oddělení zda neotočí aplikaci naležato a proč vůbec není aplikace pro Apple TV. Odpověď byla taková, že je vůbec nenapadlo na tablet dát aplikaci naležato a že to předají vývojovému oddělení aby se na to podívali. A o aplikaci pro Apple TV vůbec neuvažují.

Tak a moje zkušenost z IT praxe. V jedné pobočce státní firmy jsem dělal na IT oddělení administrátora. Hekali tam jak jsou licence na servery drahé a já se zeptal proč nejdou do linuxu, že by to nebylo zadarmo (když se v tom nevyznají ale i tak by to bylo levnější). Ušlapali mě argumenty, že oni linuxu nevěří, že nedostanou záruku. Tak se koupili licence na servery microsoft. Jenže ty nové jsou jen konzole, žádná klikací okna. a komunikuje se jen scripty power shellu. Ten hlavní super admin neuměl ani slovo anglicky a když měsíc se marně snažil něco nastavit tak vedoucímu oddělení došla trpělivost a objednal IT odborníka z firmy. Ten přišel a za týden všechno běželo jako hodinky než do toho zase super admin nehrálbl a totálně to nezbořil.

V malých firmách : Telly, lepší.tv, pecka.tv. nemají super adminy ale objednají si admin služby u firem co mají zaměstnance jen odborníky a tomu když se řekne : "aplikace pro Apple TV!" tak ten odborník to za týden dodá a vše funguje.

U Primy, Vodafone to musí projít schvalovacím procesem 20 vedoucích na 30 poradách kde se o každé funkčnosti jen dohadují ale aplikace stále není. a nebo je totálně nefunkční.

Tady jsou odezvy uživatelů z Google Play na Aplikaci Vodafone TV pro androidí zařízení.

12. dubna 2025

Opět se to seklo na čase 3:30 ráno, aktuální živý vysílání to nepřehraje. Problém se opakuje...

12. dubna 2025

Zajímalo by mě kdo tu aplikaci ladí. Neustále nějaké chyby. Momentálně nejde spustit - chyba MV1803

A jen tak z aplikace Prime video

1. března 2025

Aplikace sama o sobě je super, ale jestli jste milovník anime tak tam nic moc nenajdete.

aplikace plní svou funkci dobře. Ale kvůli jasu (ať si pustím co si pustím tak při troše světla nic pomálu nevidím) tak se na to nedá moc koukat. PS mobilem to nebude mám jiné streamovací platformy/aplikace a tam vše ok

Parádní se spoustou filmů a seriálů. Na nic si nemohu stěžovat krom 2 drobností. Chce to více filmu a seriálů hlavně v cz dabingu a jediné co moc nefunguje je že si nepamatuje moc dobře kde jste skončili. Jinak jsem rád že mohu koukat na grand tour a walking dead a hlavně FALLOUT .. to je prostě veledílo

Upraveno uživatelem sachlj

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community