Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
před 2 hodinami, r2d2 napsal:

Ale na technologii a modem se ptal Marek, ne já 🤣Já se ptal na to, zda je to na nevytížené lince u PC připojeného kabelem a jak měřil ping (ne každý měřák je spolehlivý - meter.net ano), aby to nebyl třeba buffer bloat.

confused beeping noises

A jo, to je pravda, to se ptal @Marek-26 a nikoliv malý kosmický servisní robot sériové výroby bílomodré barvy a válcovitého tvaru s půlkulovou hlavou bez profilového obrázku :-D Ale na tarif jsi se ptal :-)

Upraveno uživatelem Komár

  • Premium
  • Super
  • Základní, Cinema, Family, Sport
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV box Premium
  • Praha
Odesláno

@Richard Zpět k tématu. Tohle je na telefonát na technickou podporu, aby prověřili signál a ztrátovost. Můj tip je, že je špatný signál a modem se snaží ladit na jiné frekvence.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community