Odesláno 13. dubna13. dub před 2 hodinami, r2d2 napsal:Ale na technologii a modem se ptal Marek, ne já 🤣Já se ptal na to, zda je to na nevytížené lince u PC připojeného kabelem a jak měřil ping (ne každý měřák je spolehlivý - meter.net ano), aby to nebyl třeba buffer bloat.confused beeping noisesA jo, to je pravda, to se ptal @Marek-26 a nikoliv malý kosmický servisní robot sériové výroby bílomodré barvy a válcovitého tvaru s půlkulovou hlavou bez profilového obrázku :-D Ale na tarif jsi se ptal :-) Upraveno 13. dubna13. dub uživatelem Komár Premium Super Základní, Cinema, Family, Sport Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV box Premium Praha
Odesláno 14. dubna14. dub @Richard Zpět k tématu. Tohle je na telefonát na technickou podporu, aby prověřili signál a ztrátovost. Můj tip je, že je špatný signál a modem se snaží ladit na jiné frekvence. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.