Odesláno 15. dubna15. dub Včera ráno jsme odeslal email na obchodního zástupce vodafone a to : Jitka.Checova@vodafone.com s žádostí aby mi prověřila zda můj současný modem zvládne vyšší rychlost, který z nabízených modemů v eshopu vodafone je určen pro rychlost 1000 a který pro rychlost 2,5GB a požadal jí aby na naší adrese prověřila zda je tam možnost optického internetu. Stejný dotaz jsem odeslal na helpdesk a stejná odezva: NIC. Včera odpoledne jsem odeslal dotaz na internet a televizi no T-MOBILE, PECKA.TV, O2, Telly.TV a odpověď od těchto s nabídkou jsem obdržel OKAMŽITĚ. Co se to s Vodafone děje? Nekončí náhodou? Tomu by to odpovídalo. Tohle je tragedie. Jakmile mi jmenovaní vyřeší jak technicky odstřihnout koaxiální kabel vodafone a natáhnout do bytu optiku tak PÁPÁ VODAFONE.
Odesláno 15. dubna15. dub Proč se zákazník ptá na dotazy, na které si zvládne najít odpověď sám? Eventuálně by se odpovědi dozvěděl zde na foru?Max. rychlosti, které zvládá daný model jsou u modemu uvedeny.Minimálně u těch aktuálně vydávaných.Jinak si myslím, že e-mail bude mít nejdelší reakční dobu a nejrychlejší bude telefonát na podporu. Ale chápu, že je lepší mít leccos písemně.Pecka a Telly nabízí i připojení k internetu? Jinak bychom srovnávali nesrovnatelné, pokud někdo nabízí víc služeb a někdo čistě jen TV. Upraveno 15. dubna15. dub uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 15. dubna15. dub Dobře. nemám chuť to moc popisovat protože právě ve mě vaří krev a napsal bych to slovy co se ve škole nevyučují.Můj modem ModemCompal ZCP1.Kurva! Zvládne 1 GB ? Do bytu mám koaxiální kabel. Zvládne po tomto kabelu přenos 2,5GB ? S jakým modemem? Odkoupí ode mě Vodafone současný modem?Do baráku nám kdosi natáhl optiku. Dokáže Vodafone zjistit kam a případně mě napojit na optiku? Požaduji plné FUP a veřejnou adresu. A teď se radílku předveď.S O2 a T-Mobile řeším i připojení na internet. U těch zbylých jen televizi ale hlavně FUNKČNÍ APLIKACI NA APPLE TV. Upraveno 15. dubna15. dub uživatelem sachlj
Odesláno 15. dubna15. dub Compal je určen pro internet jen do 500 Mb/s, nemá DOCSIS 3.1. Pro 1 Gb nutno nějaký ze Stationů (s Wi-Fi 5 nebo Wi-Fi 6), eventuálně FRITZ!Box 6690.Nevíme adresu, těžko tak od stolu říct, zda je v dané lokalitě a na adrese nově až 2 Gb/s koaxem.Vodafone nic neodkupuje, jenom pronajímá. Upraveno 15. dubna15. dub uživatelem Technikus Premium - Základní Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung Praha
Odesláno 15. dubna15. dub Adresa : Květinková 345/2, Praha. a když už změna rychlosti tak na 2,5GB. Plné FUP, žádné dělaní se s celým panelákem a veřejnou ip adresu. nechci wifi, mám mikrotik RB4011 a 2x cAP a když chci tak wifi vyzářím i skoro na 500 metrů daleko.jo a když to tady odkejvu tak mi zařídíte zítra montáž doma? případně o víkendu. dovolenou si kvůli nějakému technikovi brát nebudu. nebo po 18:00 hodině.nicméně jak koukám na možnosti FRITZ!Box 6690 tak ona dává na svoje 4*LAN jen 1GB, není možné aby i s kabelem CAT6A dávala větší rychlost. A to pak stačí na vstupu plnokrevé giga a routování nechat na RB4011 které má propustnost 2,5GB. Leda by vodafone uměl optiku 2,5GB a já dám na RB4011 gibsíka co to zvládne. Upraveno 15. dubna15. dub uživatelem sachlj
Odesláno 15. dubna15. dub Na webu Vodafone po zadání své adresy a nějakého telefonního čísla si můžeš sám ověřit aktuální dostupnost služeb,https://www.vodafone.cz/internet/Kouknul jsem na tvojí adresu a je tam dostupný momentálně maximálně 1 GB internet, po koaxiálním kabelu. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 15. dubna15. dub @sachlj Klíííííd, zdraví máte jen jedno.T-M u vás taky nemá více jako giga a o O ani nemluvě. Takže vaše požadavky asi nikdo ze svaté trojice neukojí. A trochu jste svými potřebami ještě předběhl dnešní dobu :-) Premium Super Základní, Cinema, Family, Sport Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV box Premium Praha
Odesláno 15. dubna15. dub ty jsi býk zbavený varlat. Tohle není diskuzní skupina kde se můžeš vykecávat. tohle je technické forum kde zákazníci řeší svoje nezvyklé obtíže. já konstatuji, že jsem psal certifikovanému prodejci, poslal jsem žádost o změnu tarifu internetu. taktéž jsem tento požadavek odeslal na help desk vodafone, a pak ho napsal sem. a stále se nic neděje. na t-mobile jsme mezitím odeslal konkrétní požadavek kdy mě můžou zapojit do internetu a zda využijí optiku dovedenou na patu baráku. tak čekám na odpověď. vodafon mlčí a nechce změnu tarifu.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.