Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Zdravím,

napíšu oč mi jde, nevím zda se to tu smí řešit, nebo dostanu ban a delete účtu, ale pokusím se, snad o nic nejde.

Zjistil jsem po komunikaci s technikem od Vodafone, že na mé adrese (P4 Nusle) je dostupný intetnet 2gbps / 400 mbps (to mi musel říct technik, jelikož na webu Vodafone se upload neuvádí - proč asi?) a tak bych stávající 1000/50 mohl vyměnit za tento, což jsem netušil, jelikož před pár dny zde bylo nabízeno max 1000/50 nebo dokonce 500 mbps jen.

Tak jsem kontaktoval i T-Mobile, s tím, že v optice Vodafone (tipuji že je jejich, jen pronajímají dalším) mi TM nabízí 1000/100, což mi přišlo stále lepší než mít 1000/50 - tragický upload.

A tak jsem měl možnosti: 1000/50 co mám za dejme tomu 600 Kč/měsíčně si ponechat, dále TM 1000/100 za akční cenu 299 + 70 modem a nebo VF 2000/400 za 699 + 120 za modem, protože sice mají nabídku na mé adrese 2000/400 za 299+120, ale jen pro nové zákazníky, takže to pro mne není.

Volal jsem tedy s retenčním centrem VF a nabídka byla jen: 1000/50 cca 400 měsíčně s modemem, nebo 1000/200 cca 600 s modemem, 2000/400 se prý nedá hnout s cenou, takže cca 800/měsíčně.

A teď oč mi jde - po schválení 1000/50 za 400 měsíčně ušetřím, ale nijak si nepomohu, s cenou jsem vlastně na ceně TM, kde ale nabídnou vyšší upload (100mbps) což mi VF nenabízí - nabízí jen 1000/200 kde +200 Kč / měsíc ale (celkem 600 cca).

Takže teď mám prý nezávazně 1000/50 za 400/měsíčně, ale rychlostně jsem si nijak nepomohl, to mohu mít za stejnou cenu TM s vyšším uploadem jak jsem psal výše.

Co by jste mi doporučili? VF mi prostě variantu 1000/100 ani nenabízí a 2000/400 by mě teď stálo 2x víc než platím (800 vs 400 Kč).

O2 je tu zcela marné, tuším že nabízejí jen 250/50 a 100/20 za 399,-- a to jen na 6 měsíců, pak 599,-- což je přepálená cena, i když by se možná dala domluvit také sleva, nevím.