Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
Podle mě jsou routery v pohodě, pokud nevyhovují nějakým standardům Což možná byla pravda jednou - když jsem psal stížnost 13.8. a oni mi odpovídali 14.8. - jenže poté jsou výpadky stále na denním pořádku, v logu modemu není nic vidět a karneval stále mlčí. Tedy v logu se stále opakuje toto:

3-Critical R005.0 Started Unicast Maintenance Ranging - No Response received - T3 time-out

5-Warning D103.0 DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response

 

Prostě a jednoduše kdybych se mi tohle takovou dobu dělo na firemní síti tak už jsem minimálně bez prémií...

 

jak sam pises: 5-Warning D103.0 DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response

 

podle me je to nejaka chyba v implementaci dhcp

Odesláno

Modem při získávání IP addr. skončil na tom, že nemá odpověd od DHCP serveru, proto nemohl provést již zmiňovanou obnovu (renew).

Odesláno

5-Warning D103.0 DHCP RENEW WARNING - Field invalid in response

 

Warning, je to pouze varovani, ktere nema na funkcnost modemu a pripojeni zazdny vliv. Proste modem dostava odpoved trochu jinou nez by ocekaval.

Odesláno
Předem chci říci, že do doby změny přidělování IP jsem byl spokojeným zákazníkem, který si "chrochtal" jak u VoIP tak u příležitostného stahování tak i u hraní her, které jeli naprosto skvěle, celou dobu si platím veřejnou IP.

Po změne přidělování IP na dynamickou pozoruji při hraní hry NHL07 lagování nebo alespoň mírné trhání, které postupně přerůstá v lagování. provedl jsem několik věcí, které měli vést k diagnostice problému a následné odtstranění:

-kompletní reinstal PC

-vypojení switche a přímé napojení do modemu motorola

-vypnutí SW FW

-s podporou na karnevalu, jsme provedli 24h měření kvality připojení a nic nenašli

-já jsem cca 5h provedl pomocí SW EasyPing testování pingu na seznam.cz a výsledek byl- průměr cca 16ms, ztráta paketů 0,06% (všechny tyto hodnoty vypadají dobře)

 

Mam presne stejne problemy ktere popisujete a pro jejich odstraneni jsem vyzkousel i stejne veci ktere popisujete. odpoved karnevalu byla, ze u nich je vse vporadku a ze vznikle problemy nemaji nic spolecneho s jejich upravou site. pred zmenami vse fugovala na 100% bez sebemensich problemu. zacal jsem tydy pripojeni vyuzivat i na voip a posleze zrusil pevnou linku. no dnes toho zacinam vicemene litovat. catv obecne patri mezi nejlepsi druhy pripojeni, no evidentne ne u vsech poskytovatelu. doufam ze kdyz karneval vidi, kolik lidi ma dnes problemy tak to zacnou nejak resit

Odesláno

v Praze sem v minulých 14-ti dnech zaznamenával pár krátkých výpadků (max 5 minut)

ale ani nebylo nutné restartovat modem, naběhnul pak sám

  • po 3 týdnech...
Odesláno

problem je dle všeho ve winxp je zajimavy co jsem sondoval ze linux ani win2000 to nedělají

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community