Přejít na obsah

Snizeni cen pripojeni - ziskejte penize zpet !!!


Doporučené příspěvky

Pokud mam smlouvu na t250 za 499 a společnost vyda novy tarif t1M levneji prijde vam logicke aby vam byl automaticky preveden tarif na ktery mate smlouvu? karneval nechal mesic a pul bezplatne prechody pro lidi co to chteli vyuzit a pak postupoval podle vseobecnych podminek tedy zpoplatnoval snizeni (snizenim nabidky se mysli snizeni ceny). Nechapu co je na tom spatneho, ja osobne jsem nabidky vyuzil a vsem kamaradum jsem to doporucil, proc zbytecne platit vic. Je to akorat hloupost jedince pokud ma jasne napsano ze ted je prechodne obdobi kdy muze bezplatne prejit ze potom to bude zpoplatnene...

Mno jak to tak čtu tak si necham vyjet kolik sem jim vubec zaplatil za rok a půl. Jestli mě škubou 50Kč+- za měsíc tak to jim teda nenechám.

jinak smlouvu mam na Turbo 1000 od března 2005 a přitom mám od měnění tarifů a rychlostí službu T3000, takže v tom maj hodně velkej bordel. žadnou novou smlouvu mi ani neposílali. mno bude to zajímavy se dohadovat po telefonu s přihlouplou telefonistkou nebo číst zdvořilostní keci posílané ve velkém mailem s tím že oni za nic nemůžou :)

Poslal jsem jim také na internet@karneval. cz podobný mail s předmětem Reklamace, ve kterém jsem žádal o zpětné snížení výše fakturace a asi za týden mi přišla odpověď:

 

odpovídám na Vaši reklamaci ohledně změny tarifů a následného vyúčtování.

 

V rámci dobrých vztahů naší společnosti a klientů bylo přistoupeno k účetní úpravě poplatku k 20.2.2006. Změna tarifu z dosud užívané služby TURBO 250 + KOMPLET na službu 1M + KOMPLET (1M nový tarif za 499,-Kč při službě KOMPLET) byla provedena zpětně k 1.7.2006 bez manipulačního poplatku, účetně k

20.2.2006

 

Vyútování bude zohledněno v následujícím zůčtovacím období 8/06.

 

Děkujeme Vám za pochopení.

 

S úctou,

 

 

Kristina Ticháčková

Supervisor oddělení korespondence Kontakt Centra Karneval Media s.r.o.

U Svobodárny 5/1500

190 00 Praha 9

 

tel: 844 111 116

fax: 284 085 000

více na: www.karneval.cz

 

A v srpnovém vyúčtování to bylo zohledněno :D

Doporučuji každému :D

Po me urgenic mi take poslali novou smlouvu, kde jiz platim tak jako ostatni uzivatele 772 KC a ne 799 !!

informace o bezplatnem snizeni tarifu neposilali !! Alespon NE v Ostrave a ja nejsem povinny chodit kazdy den na stranky Karnevalu a tam hledat kde je malym pismem napsano ze jde prejit bezplatne !!

Tarify meli byt zmeneny automaticky !!

v unoru jsme znova zarizovali net,po informacich zda stale plati "akce", zda je nejaka vyjimka..atd nam bylo sdeleno ze ne. Pri pripojeni (platili jsme i "pripojovaci poplatek) se do dvou dnu menili tarify (asi budu psat majly vsem z karnevalu -upc.. priste.... do ted si uctujou vic, zadna nabidka prestupu..rychlost zvysena...ani nejde o tech par kacek, ale o princip..a jsem rad ze senasli i "odvazni" lide co jsou schopni se ozvat

 

a lidem, kteri tento krok nechapou..no comment

 

jinak tento mesic ukoncujeme smlouvu na vse...v novem bydlisti budeme o5 u karnevalu (zatim vychazi cenove i kvalitne nabidka net/tv nejlepe)..minimalne rok .. :-)

...prodávám litr benzínu za nějakou cenu, tak se nenajde nikdo, kdo by po zlevnění benzinu chtěl pořád platit startou drahou cenu. To je prostě fakt, jsou to dvojí ceny za stejnou věc a potvrzování toho, že chci nižší cenu za to samé je trapná šaškárna. Každý soudný člověk to vidí, zbytek jsou kecy.

 

vn

  • po měsících...

...tak jsem taky vyzkoušel uplatnit zpětné vyúčtování, ale už mi nebylo "v rámci dobrých vztahů s Karnevalem" vyhověno - a to s odůvodněním, že na reklamace mám podle Všeobecných podmínek a Reklamačního řádu společnosti 2 měsíce. A protože ke změně tarifu došlo v únoru a nyní je listopad, prošvihnul jsem to. :)

 

Tak, vcelku o nic nejde, jen jsem to zkoušel a zkrz necelou pětistovku se nezblázním :-)

Nicméně automaticky mě od prosince mění tarif na ten výhodnější.

 

Ještě me napadá, že bych mohl reklamovat alespoň ty dva měsíce od vyúčtování, ale nevím, jestli se mi je chce šikanovat kvůli necelé stovce. Je fakt, že poslední 4 dny jsem měl takové množství tak dlouhých výpadků internetu, že i docela chce...

 

-----------------

Vážený kliente,

 

reaguji na Vaši žádost ohledně datových služeb.

 

Dne 20.2.2006 vstoupila naše společnost na trh s novými datovými službami TURBO 1M, TURBO 3M, TURBO 5M a TURBO 7M.

Vstupem nových služeb na trh přestaly být služby TURBO 250, TURBO 1000, TURBO 2000 a TURBO 4000 nabízeny. Klientům těchto služeb

byla stávající rychlost navýšena na rychlost nových služeb, přičemž cena služby zůstala nezměněna.

 

Dle Všeobecných podmínek a Reklamačního řádu společnosti má klient možnost reklamovat neoprávněně účtovanou cenu služby do 2. měsíců od obdržení vyúčtování ceny, jinak právo na reklamaci zanikne.

 

Z výše uvedených důvodů nemůže být Vaše žádost, ohledně vrácení rozdílu poplatků mezi starým a novým tarifem, uznána za oprávněnou.

 

Jelikož máte zájem o službu TURBO 1M, bude Vám změna datových služeb provedena k 1.12.2006.

-----------------

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...