Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Vzdyt jsem to psal vcera,ze zamestnanci UPC nevi vubec nic,kazdy tvrdi neco jineho,maji v tom pekny bordel.

Odesláno

Kazdy, kdo nekdy pracoval v korporaci, vi, jak je tam tezke pro radoveho zamestnance ziskat od soudruhu manazeru informaci, ktera neni v rozporu s informaci od jineho soudruha manazera...

Odesláno

 Napsal jsem, že od 8.1.2018 je nové portfolio určené pro NOVÉ zákazníky. Ten stávající, pokud nemá nějakou ze služeb si jí logicky může také objednat. 

Část stávajících zákazníků budeme na nové portfolio převádět. Úprava ceny bude nastavena dle aktuálních kombinací a zvýhodnění, které zákazník má. V případě, že zákazník nebude s návrhem souhlasit, může od smlouvy odstoupit či se domluvit na jiných úpravách služeb. Pokud se změna dotkne i vás, se včas dozvíte. 

Odesláno

no takže jak jsem psal výše, každoroční klasika, vloni 91 Kč jsem zvědav kolik letos, když mám smlouvu na dobu určitou

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno

Pobavilo mě to 

Citovat

děkujeme Vám za využívání našich služeb, které dlouhodobě patří k nejlepším na trhu, ať už se jedná o internetové připojení, digitální televizi či interaktivní aplikaci Horizon GO.

:D:D:D

  • -
  • -
  • Klasik
  • 2x CA modul
  • Praha 11 - Chodov
Odesláno

A nepatria? Tak prečo ich potom využívaš a neprejdeš k niekomu lepšiemu?

Odesláno

Zeptám se úplně laicky - lze vůbec mít smlouvu na dobu neurčitou (a tím navždy neměnnou cenu)?

Upraveno uživatelem mirij

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odesláno
20 minutes ago, Marek-26 napsal:

Každá smlouva u UPC je na dobu neurčitou.

Aha. Takže smlouva je na dobu neurčitou, ale můžu mít na "dobu určitou" nějaké věrnostní období jestli to dobře chápu.

Pak mi ale není úplně jasné jak je možné, že UPC klidně zvedne postupně části zákazníkům cenu ve smyslu ber nebo odejdi.

Upraveno uživatelem mirij

  • Jiná služba
  • Jiná služba
  • TV Komplet
  • CA modul
  • Praha
Odesláno
před 2 hodinami, black13 napsal:

A nepatria? Tak prečo ich potom využívaš a neprejdeš k niekomu lepšiemu?

Myslíš že poslední dva měsíce s každovečerníma výpadkama je Horizon Go nejlepší na trhu? Myslíš to opravdu vážně? :D

 

Protože třeba internet nejlepší mají. Ale jestli sis nevšíml, já zvýraznil Horizon Go.

  • -
  • -
  • Klasik
  • 2x CA modul
  • Praha 11 - Chodov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community