Přejít na obsah

UPC opět zrychluje internetové připojení


Doporučené příspěvky

Návštěvník Evzen

Jak pise Rixo, je to klasicky zmrdkorporejt-spíč - kdyz se naaahodou neco o korunu zlevni, tak se to hlasite a tucne vytroubi do sveta tiskovou zpravou, ale kdyz jdou ceny pod nejruznejsimi zaminkami nahoru, tak je to co nejtisseji provedena "optimalizace" :-(

V 12. 1. 2018 at 7:53, pavlli napsal:

Kdyby aspon pri tom zvyseni rychlosti a zdrazeni zadarmo vymenili modem. Mam Technicolor, ale hodil by se mi ten novejsi Compal, ktery umi dualband. Ale kdyz jsem se ptal na vymenu, UPC chce poplatek 400kc :-( Puvodni i novy modem bych chtel mit v pronajmu....

ještě jedna věc - není dualband i na Technicoloru? Nebo tam je to buď 2,4 / anebo 5 a dohromady to nejde pustit?

 

edit - tak zřejmě neumí

Upraveno uživatelem sodekcz
  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole

Technicolor buď a nebo, Compal sice umí dualband dokonce ac, ale zase má jiné problémy s Puma chipsetem

Cisco ja paradoxně poslední stabilní modem (teda ne router 3925), bohužel už začínají odcházet

  • 150 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Compal bridge, 4x CA modul
  • Praha

Tak mě to taky přišlo. Zvýšení download z 200 na 300 a zdražení o 56Kč... Kdyby alespoň židáci zvedli taky upload z 20 na 30. Prý inovovali technologie, ale tohle není žádná inovace. 300 download provozovali i dřív, takže to je jen zástupná výmluva pro zdražení.

Problém je, že UPC je v mnoha místech bez konkurence a to jí dovoluje dělat si co chce. Drží většinu zákazníků za koule a vyjednávat retenční cenu můžou jen ti, kteří mohou jít ke konkurenci...

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • UBEE EVW3226 (bridge), 3x CA vlastní
  • Praha, Černý most I.

Přišlo mě z UPC upozornění, že mě zvyšují rychlost internetu z 200 na 300. Tak nějak automaticky mě to zvyšují, bez mého názoru a slušného optání, zda to potřebuji, nebo nikoli. Tak nějak si tam v UPC zahráli na někoho, kdo ví lépe než já, co je pro mě dobré a co nikoli. Také mě upozornili, že se mě zvyšuje měsíční vyúčtování o 36.-Kč. Ta částka mě samozřejmě nezabije. Ale ten princip, ta slušnost ..... to tyhle firmy neznají. Oznámili mě také, že se tím mění (jednostranně samozřejmě) podmínky věrnostního období. A že to můžu do určitého data zrušit. Což je malinko problém, protože zrušením vypovídám onu dohodu - věrnostní období a tím pádem se vše mění. Nutno kajícně podotknout, že v můj neprospěch. To je prekérní situace.

Slušné firmy to provozují tak, že se vás optají, zda službu chcete, nebo nikoli. Např. banky vám zašlou dopis, kde je vyplněný formulář (chybí mu pouze váš podpis) a odpovědní obálka a je pouze na vás, zda novou službu chcete (pošlete podepsaný formulář), nebo nechcete (nepošlete nic a nijak nereagujete). Rozhodně všem klientům automaticky nic nezvyšují z dodatkem, že vy se máte pak nějak postarat o to, zda si to přejete, či nikoli. Pojišťovny to, tuším, dělají také tak - nejdříve se zeptají a až po vašem názoru a souhlasu konají.

Takže - skutečně nejde o těch 36.-Kč jednou za měsíc., ale o princip a slušnost. Tyhle atributy nelze jenom napsat do dopisu (jak si vás nesmírně váží a tak podobně), ale fyzicky je uplatnit. To je u české UPC zatím dost problém.

upcinet.jpg

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov
Návštěvník black13

@Ivo Mašek Tu skor ide o to, ze UPC tu tvoju doterajsiu sluzbu - 200 uz neponukaju (v ponuke maju 50, 150, 300 a 500). Ked poistovne alebo banky rusia produkt, tak ti ho jednoducho nemozu dalej poskytovat. Tiez ti ponuknu nejaky podobny (a ano pravdepodobne tiez s vyssou cenou, lebo ten novy produkt je samozrejme kvalitnejsi) a ak s tym nesuhlasis, tak mozes zmluvu zrusit. V tom vobec nie je UPC nejake ine alebo zvlastne.

Návštěvník Evzen
5 minutes ago, black13 napsal:

Ked poistovne alebo banky rusia produkt, tak ti ho jednoducho nemozu dalej poskytovat.

Neni to tak.
U bank, mobilnich operatoru, apod. je to tak, ze sice od urciteho data uz nektery produkt (tarif, apod.) nelze ziskat, ale klienti se starym produktem (tarifem, apod.) jedou porad dal jako dosud.
Viz napr. https://www.rb.cz/informacni-servis/informacni-a-online-sluzby/ceniky - je tam jasne videt cenik "jiz nenabizenych produktu", podkle ktereho jedou 'stari' klienti se 'starymi' sluzbami/produkty.

image.png

29 minutes ago, black13 napsal:

@Ivo Mašek Tu skor ide o to, ze UPC tu tvoju doterajsiu sluzbu - 200 uz neponukaju (v ponuke maju 50, 150, 300 a 500). Ked poistovne alebo banky rusia produkt, tak ti ho jednoducho nemozu dalej poskytovat. Tiez ti ponuknu nejaky podobny (a ano pravdepodobne tiez s vyssou cenou, lebo ten novy produkt je samozrejme kvalitnejsi) a ak s tym nesuhlasis, tak mozes zmluvu zrusit. V tom vobec nie je UPC nejake ine alebo zvlastne.

Přečti si pořádně, co jsem psal. Jinak se budeme bavit: já o hruškách, ty o jabkách.

Samozřejmě že je možnost službu zrušit. V mém případě by se jednalo o zrušení "věrnostní" dohody. Což je právě ta prekérní situace. Protože já od UPC beru komplet všechny balíčky. Jinak řečeno - úplně všechny TV a R stanice, co UPC nabízí. Za velmi lukrativní cenu (nebudu ji tu uvádět). Kdybych to všechno měl platit bez oné "smluvní" dohody, tak by to prostě nebylo možné - hodně velký zásah do rodinného rozpočtu. Ta cena by byla diametrálně jinde.

Navíc, já už od roku 1998 využívám internetových služeb od firmy GRAPE. Ten internet od UPC je vlastně takový dodatek ke službě a set-top-boxu., na čemž jsme se někdy před 3 lety s renetčním oddělením dohodli. Moje a synovo  PC jede na pevnou linku inetu GRAPE. Notebook mé paní také jede na inetu GRAPE. Pouze syn používá wifinu od UPC na svém mobilu., a já občas na svém notebooku pevnou linku UPC z "cihličky".

Já tu věrnostní smlouvu kvůli 36 korunám rušit nebudu. Protože v konečném závěru by mě to přišlo hodně dost draho.

 

A ještě k tomu něco málo. Když různé firmy ruší nějakou službu a nahrazují ji jinou, tak to svým klientům oznámí a předem jim sdělí, jaké mají jiné možnosti a jakou možnost si přejí. Holt zase některé firmy ti rovnou dají tu jinou službu, rovnou ti oznámí, že tu vyšší cenu ti naúčtují ..... a neptají se tě a nesdělují ti, jaké jiné možnosti klient má. Klienta postaví před hotovou věc .

  • Super
  • Red Basic
  • ALLinONE
  • Compal CH7465, Vodafone TV Premium
  • Jirkov

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...