Odesláno 19. ledna 2018 7 let Zdravím, operátor cal centra mi řekl že mu mám sdělit přihlašovací údaje do Moje UPC myslíte že to je normální?
Odesláno 19. ledna 2018 7 let @adapasa V tom případě, pokud to byla technická podpora, chtěl kolega ověřit chování aplikace přímo pod Vašimi údaji. Mám ho znovu oslovit, aby Vás kontaktoval? Pokud ano, potřebuji číslo smlouvy (do zprávy)
Odesláno 19. ledna 2018 7 let To je nějaký trolling nebo špatný vtip. Nechce se mi věřit, že by v dnešní době někdo chtěl po zákazníkovi jeho heslo. 300 Mb/s - Komfort UBEE EVW3226 (bridge), 3x CA vlastní Praha, Černý most I.
Odesláno 19. ledna 2018 7 let Působí to dost neseriózně, chtít po někom heslo Ale prakticky vzato, když je někdo správce webu, vidí úplně všechno, od soukromých zpráv až po heslo... Takže bych se zas tolik nepozastavoval nad tím. Buďme rádi, že to technici po někom chtějí, nebo by bylo lepší, kdyby to heslo viděli rovnou a nemuseli se ptát? I když kdo ví co všecho vidí
Odesláno 19. ledna 2018 7 let 32 minutes ago, Patri.k napsal: když je někdo správce webu, vidí úplně všechno, od soukromých zpráv až po heslo To je hluboky omyl! Admin samozrejme nevidi heslo, v lepsim pripade vidi akorat nejaky hash z toho hesla, ale samotne heslo pochopitelne ne. Tedy samozrejme pokud to neni platforma slepena na kolene nejakym (pred-)skolakem... Chtit po klientovi heslo je tezka amaterstina. Kdyz uz neni jina moznost, nez se prihlasit primo do klientova uctu, je nutne to udelat "vicefazove": klient si nejdriv sam zmeni heslo na nejake docasne pro ucely testovani a to da technikovi; ten si vyzkousi co potrebuje a po skonceni testovani si klient zase zmeni heslo z toho docasneho zpatky na svoje.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.