Přejít na obsah

Doslání zásilky na jinou adresu


Doporučené příspěvky

Návštěvník Retiree

Zdravím, poslal jsem písmo Klientskému centru s adresou na P.O.Box, doporučeně...

Jaký je význam hlášky ve Sledování zásilek Doslání zásilky na jinou adresu, adresát má P.O.Box ?

Upraveno uživatelem Retiree
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/6724-dosl%C3%A1n%C3%AD-z%C3%A1silky-na-jinou-adresu/
Sdílet na ostatní stránky

  • Slamb změnil název na Doslání zásilky na jinou adresu
Návštěvník Retiree

Díky, ale to je jasné z principu P.O. boxu. Je také jasné, že podobně jako u sw, tak i zde je počet různých možností (sw chyb) několikanásobně vyšší, než počet předdefinovaných hlášek. Doslání zásilky na jinou adresu mi nepřipadá příliš vhodné pro, na příklad,  Vyzvednutí poštovního boxu...

Návštěvník David R.

V tomhle případě to bude pravděpodobně tím, že zásilky chodily na klientské centrum na Žižkov, které je uzavřené, ale PO zůstal, protože jsou na to klienti zvyklí. Pak jsou zásilky směrovány na Závišovu. 

Návštěvník Retiree

To je možné vysvětlení, díky...

Vtip je v tom, že jsem včera dostal (předdefinovaný) email z KC, kde je právě uvedena adresa, cituji: ...zaslat na adresu Klientského centra UPC, P. O. Box 53, 13011 Praha 3. Což jsem učinil...

 

Docela by mě zajímalo jak dlouho trvalo než ten dopis přišel adresátovi,

se službou doslání zásilky nemám zrovna dobré zkušenosti, před několika týdny jsem si takto nechával přeposlat doporučený dopis, který byl uložen na poště na jinou adresu v rámci jednoho města a trvalo to devět dní než dopis dorazil.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Návštěvník Retiree

Tomusi nestraš...  Něco mi říká, že je to standardní debilní hláška České pošty, používaná mimo jiných situací i při doručení do P.O.Boxu, čímž pro poštu veškeré trasování (pro zákazníka-odesílatele) končí.

Návštěvník Retiree

 Nechci čekat do večera, neb předpokládám, že další údaj v Track&Trace ČP bude znít Zásilka dodána. To vše za pouhých 44,- Kč. 

Tak nějak se nemohu zbavit dojmu, že pošťáci v tom jsou, do jisté míry, nevinně.

Před odesláním tohoto příspěvku jsem znovu telefonicky (Skype) ověřoval adresu KC, Klientské centrum UPC, P. O. Box 53, 13011 Praha 3 - Žižkov. Připouštím, že i já jsem v posledním roce v oblasti Teplice - Ústí nL zaregistroval dost podstatné změny (centralizaci) v jakémsi doručovacím schématu České pošty.
 

Doslání.PNG

Upraveno uživatelem Retiree

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...