Návštěvník pa3k Odesláno 1. března 2018 Sdílet Odesláno 1. března 2018 poprosím o radu router CBN CH7465LG sa kazdých 30 minút reštartuje Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 1. března 2018 Sdílet Odesláno 1. března 2018 pokud ho máš v pronájmu, volej zákaznickou linku UPC Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 2. března 2018 Sdílet Odesláno 2. března 2018 Nejspis problem se signalem, zkus zavoalt tu infolinku oni se ti na to na dalku mrknou. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PwSWAT Odesláno 13. března 2018 Sdílet Odesláno 13. března 2018 Mám ten istý problém. Ako si to vyriešil? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PetoBB Odesláno 26. března 2018 Sdílet Odesláno 26. března 2018 Mám po výmene starého Cisco routra presne tento istý problém: CBN CH7465LG sa kazdých 30 minút reštartuje. Našlo sa funkčné riešenie? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 27. března 2018 Sdílet Odesláno 27. března 2018 Že by na Slovensku byla nějaká špatná serie Compalů? Zavolej na linku UPC a dej vědět, jak jsi dopadl. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PetoBB Odesláno 27. března 2018 Sdílet Odesláno 27. března 2018 Písal som im na support. Odpovedali takto: "Na Váš modem som zaslal novú konfiguráciu a resetoval modem, otestujte si pripojenie po tejto zmene." V priebehu dňa/večera to rodičia otestujú. No veľmi tomu neverím. Skôr si myslím, že tam môže byť problém so signálom. Cisco router pokiaľ sa nepokazil, šlapal na 100%... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marena Odesláno 27. března 2018 Sdílet Odesláno 27. března 2018 (upraveno) Mně tohle začal Compal dělat před týdnem, po devíti měsících fungování. Každých 10-90 minut se sám od sebe restartnul. Včera mi technik přivezl nový. Po úvodní půlhodince nabíhání se restartnul už jen jednou, asi o hodinu později, a od té doby drží, zatím je to asi 20 hodin. Tak doufám, že už to bude v pořádku, že to opravdu bylo vadným modemem. Nějaké kontroly dotažení konektorů nebo tovární nastavení modemu, které vám nejspíš budou vnucovat, to udělat můžete, ale nejspíš to nepomůže, aspoň u mě to nepomohlo. Upraveno 27. března 2018 uživatelem marena Citovat 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PetoBB Odesláno 27. března 2018 Sdílet Odesláno 27. března 2018 (upraveno) Štandardná kompatibilná špecifikácia: DOCSIS 3.0 Verzia hardvéru: 5.01 Verzia softvéru: CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH MAC adresa: XXXXXXXXXXX Sériové číslo modemu: DEAPXXXXXXXX Prevadzka systému: 0day(s)6h:36m:23s Sieťový prístup: Povolené Predpokladám, že pri reštarte/strate signálu sa štatistika prevádzky systému vynuluje a čas nabieha od nuly. Ak je to tak, tak to ide už cez 6 hodín bez výpadku....? Upraveno 27. března 2018 uživatelem PetoBB oprava Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PwSWAT Odesláno 27. března 2018 Sdílet Odesláno 27. března 2018 Mne tiež poslali novú konfiguráciu, ešte to potom blblo pol dňa, ale na druhý deň už to fachčalo všetko v poriadku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.