Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

poprosím o radu router CBN CH7465LG sa kazdých 30 minút reštartuje 

Odesláno

pokud ho máš v pronájmu, volej zákaznickou linku UPC

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Nejspis problem se signalem, zkus zavoalt tu infolinku oni se ti na to na dalku mrknou.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Mám ten istý problém. Ako si to vyriešil?

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Mám po výmene starého Cisco routra presne tento istý problém: CBN CH7465LG sa kazdých 30 minút reštartuje. Našlo sa funkčné riešenie?

Odesláno

Že by na Slovensku byla nějaká špatná serie Compalů? Zavolej na linku UPC a dej vědět, jak jsi dopadl.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Písal som im na support. Odpovedali takto: "Na Váš modem som zaslal novú konfiguráciu a resetoval modem, otestujte si pripojenie po tejto zmene."

V priebehu dňa/večera to rodičia otestujú. No veľmi tomu neverím. Skôr si myslím, že tam môže byť problém so signálom. Cisco router pokiaľ sa nepokazil, šlapal na 100%...

Odesláno

Mně tohle začal Compal dělat před týdnem, po devíti měsících fungování. Každých 10-90 minut se sám od sebe restartnul. Včera mi technik přivezl nový. Po úvodní půlhodince nabíhání se restartnul už jen jednou, asi o hodinu později, a od té doby drží, zatím je to asi 20 hodin. Tak doufám, že už to bude v pořádku, že to opravdu bylo vadným modemem. Nějaké kontroly dotažení konektorů nebo tovární nastavení modemu, které vám nejspíš budou vnucovat, to udělat můžete, ale nejspíš to nepomůže, aspoň u mě to nepomohlo.

Upraveno uživatelem marena

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Štandardná kompatibilná špecifikácia: DOCSIS 3.0

Verzia hardvéru: 5.01

Verzia softvéru: CH7465LG-NCIP-4.50.18.23-4-GA-NOSH

MAC adresa: XXXXXXXXXXX

Sériové číslo modemu: DEAPXXXXXXXX

Prevadzka systému: 0day(s)6h:36m:23s

Sieťový prístup: Povolené

 

Predpokladám, že pri reštarte/strate signálu sa štatistika prevádzky systému vynuluje a čas nabieha od nuly. Ak je to tak, tak to ide už cez 6 hodín bez výpadku....?

Upraveno uživatelem PetoBB
oprava

Odesláno

Mne tiež poslali novú konfiguráciu, ešte to potom blblo pol dňa, ale na druhý deň už to fachčalo všetko v poriadku.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community