Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno
před 3 hodinami, PetoBB napsal:

Predpokladám, že pri reštarte/strate signálu sa štatistika prevádzky systému vynuluje a čas nabieha od nuly. Ak je to tak, tak to ide už cez 6 hodín bez výpadku....?

Ano, přesně tak, tohle ukazuje, kdy byl poslední restart. Pokud je problém jen v tom, že se musí na dálku změnit něco v konfiguraci, nechápu, proč i u mě neudělali totéž. Navíc se jak technik na telefonu, tak ten, co přišel s novým modemem tvářili, jako že nikdy o problému opakovaných samovolných restartů neslyšeli a netuší, co by ho mohlo způsobovat.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav
Odesláno

Takže po zaslaní tej konfigurácie to ide už viac ako 3 dni bez výpadku. Preverili aj signál a všetko v poriadku. Verím, že už to pôjde stabilne ako roky predtým.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community