petrmet Odesláno 4. března 2018 Sdílet Odesláno 4. března 2018 Mám tarif Fiber Power 200+, modem UBEE EVM3206, k němu kabelem připojeno PC. Potřeboval bych občas připojit další PC kabelem. Stačí mi koupit nějaký switch a přes něj připojit obě PC ? Rád bych měl taky možnost přenášet data mezi oběma počítači. Jsem síťový laik. Díky za rady a odpovědi. Citovat Internet 300 - TV Start Wifi Modem Compal Praha 10 Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Jandik73 Odesláno 5. března 2018 Sdílet Odesláno 5. března 2018 Ne. Musite si poridit router. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 5. března 2018 Sdílet Odesláno 5. března 2018 Budto kupte router, nebo si nechte vymenit modem od UPC za modernejsi wifi modem, ktery ma jiz v sobe zabudouvany router a ma 4 vystupy. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník jobro Odesláno 5. března 2018 Sdílet Odesláno 5. března 2018 Tarif Fiber Power 200+ je stále nabízen UPC? Zmiňovaný přístroj UBEE EVM3206 obsahuje router včetně WiFi, nic není třeba kupovat. Viz https://www.upc.cz/search/?q1=UBEE+EVM3206 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 5. března 2018 Sdílet Odesláno 5. března 2018 (upraveno) edit: beru zpět. Ubee 3206 je bez routeru a bez WiFi. Jobro nemá pravdu. Jak píše Tomus, vybral bych si z těchto možností. Upraveno 5. března 2018 uživatelem sodekcz Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...