Přejít na obsah

Nová funkce v MOJE UPC - Obnovení programové nabídky


Návštěvník David R.

Doporučené příspěvky

Návštěvník David R.

V zákaznickém portálu Moje UPC jsme spustili novou funkcionalitu - Obnovení programové nabídky pro zařízení HD Mediabox, Ca Modul či starší typ boxu CV 5000. Pokud se Vám na obrazovce na některém z programů, který máte předplacený, objeví hláška typu „Tento program si můžete objednat na www.upc.cz/televize“, nebo „Podmíněný přístup Conax, není přístup“, či jiné podobné sdělení, je možné nejdříve vyzkoušet obnovení programové nabídky a to pohodlně od svého PC či mobilu. Není tak nutné ihned kontaktovat naše klientské centrum a čekat na spojení s operátorem. Obnovení programové nabídky je velmi jednoduché a zabere skutečně jen chviličku. Po přihlášení do Moje UPC kliknete v levém menu na možnost „Televize“ a následně na „Obnovení programové nabídky“. Pak už jen stačí kliknout na tlačítko „Obnovit programovou nabídku“ a je to. Maximálně do 2 hodin by měl nefunkční program opět naskočit.

MyServices.png

TvResetServices.png

Odkaz ke komentáři
Sdílet na ostatní stránky

  • Návštěvník změnil název na Nová funkce v MOJE UPC - Obnovení programové nabídky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...