Odesláno 21. března 2018 7 let V zákaznickém portálu Moje UPC jsme spustili novou funkcionalitu - Obnovení programové nabídky pro zařízení HD Mediabox, Ca Modul či starší typ boxu CV 5000. Pokud se Vám na obrazovce na některém z programů, který máte předplacený, objeví hláška typu „Tento program si můžete objednat na www.upc.cz/televize“, nebo „Podmíněný přístup Conax, není přístup“, či jiné podobné sdělení, je možné nejdříve vyzkoušet obnovení programové nabídky a to pohodlně od svého PC či mobilu. Není tak nutné ihned kontaktovat naše klientské centrum a čekat na spojení s operátorem. Obnovení programové nabídky je velmi jednoduché a zabere skutečně jen chviličku. Po přihlášení do Moje UPC kliknete v levém menu na možnost „Televize“ a následně na „Obnovení programové nabídky“. Pak už jen stačí kliknout na tlačítko „Obnovit programovou nabídku“ a je to. Maximálně do 2 hodin by měl nefunkční program opět naskočit.
Odesláno 21. března 2018 7 let Fajn nápad, ale ještě by bylo dobré přidat tuto informaci do automatu na infolince UPC, jinak budou klienti prudit operátory vesele dál. Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.