Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

V zákaznickém portálu Moje UPC jsme spustili novou funkcionalitu - Obnovení programové nabídky pro zařízení HD Mediabox, Ca Modul či starší typ boxu CV 5000. Pokud se Vám na obrazovce na některém z programů, který máte předplacený, objeví hláška typu „Tento program si můžete objednat na www.upc.cz/televize“, nebo „Podmíněný přístup Conax, není přístup“, či jiné podobné sdělení, je možné nejdříve vyzkoušet obnovení programové nabídky a to pohodlně od svého PC či mobilu. Není tak nutné ihned kontaktovat naše klientské centrum a čekat na spojení s operátorem. Obnovení programové nabídky je velmi jednoduché a zabere skutečně jen chviličku. Po přihlášení do Moje UPC kliknete v levém menu na možnost „Televize“ a následně na „Obnovení programové nabídky“. Pak už jen stačí kliknout na tlačítko „Obnovit programovou nabídku“ a je to. Maximálně do 2 hodin by měl nefunkční program opět naskočit.

MyServices.png

TvResetServices.png

  • Návštěvník změnil název na Nová funkce v MOJE UPC - Obnovení programové nabídky
Odesláno

Fajn nápad, ale ještě by bylo dobré přidat tuto informaci do automatu na infolince UPC, jinak budou klienti prudit operátory vesele dál. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community