Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Někdy se mi taky stává, že když nereaguje, tak pak zareaguje přepne najednou o dva programy - víc ale ne. Nejradši bych to DO někdy rozšlapal.

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • CH7465LG , CA modul, HD PVR, STB zmetek
  • Bílina
  • po 4 týdnech...
Odesláno

Poslední dobou jsem sledoval sekání STB (myslím tím reakci STB na signály ovladače) a zjistil jsem, že ráno se neseká a dochází pouze občas k menší časové prodlevě reakce na ovladač. Večer v hlavním vysílacím čase se seká a občas je to děsné. Víte někdo co to znamená? Máte stejné zkušenosti?

Odesláno

Už jsem koupil drahé baterky ,občas je prohodím,ale i tak má ovladač zpoždění-trvá to dlouho.Pokud to čte někdo z vedení UPC,snad s tím něco provedou,a dají o tom vědět zde,na tomto fóru.Je to vážně divné,že to dělá až letos,je to na nervy

Odesláno

Nemyslim si ze by na to mela vliv urcita hodina, ja mam vypozorovano ze ovladani se seka hlavne diky nacitani EPG - pokud prepnete na kanal v multiplexu, u ktereho jeste neni nacteno pomale (tydeni) EPG, tak zhruba 20. vterin trva nez se EPG nacte, po techto 20. vterinach se pak ovladani STB vetsinou na nekolik vterin zablokuje, u DVR STB se tento problem nastesti nevyskytuje.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Zkoušel jsem všechno - i stížnost na UPC - a nic, jako vždy.

Ale už jsem to vyřešil.

Po stlačení tlačítka na ovladači si naleju panáka slivovice, vyklopím ho do sebe a problémemy se zpožděním jsou pryč. Akorát mám od té doby rozmazaný obraz a nevím si rady.

Odesláno

Příčinu zatuhnutí neznám, ale mohu potvrdit stejné zkušenosti jako Moki a picmus, tedy ráno reaguje okamžitě, ve večerních hodinách vytuhne, zasekne,baterky jsem také zkoušel ani to nepomohlo.Možná je to tím, že Handan CV 5000 je pro mě opravdu low end, v roce 2006 pořizovací hodnota cca 75 USD dle prezentace jedné známé firmy, která spolupracovala s Karnevalem (mohu poskytnout jejich prezentaci, byla volně na internetu),na stranu druhou za Karnevalu jsem neměl problémy, až s UPC. Možná již má Handan 5000 svá léta za sebou, pokud jde o výdrž součástek. Ani nechci vědět výrobní náklady na něj.Také jsem už asi paranoidní v tom, že subjektivně pozoruji rozdílnou kvalitu obrazu den ode dne, jakoby v čase upadala a zase se dostávala na přijatelnou úroveň.Jsem laik, že by VBR, nebo přetížení?

Odesláno

jo s tím ovládáním je to pravda asi ho brzo rozeberu a bude klid, protože ta prodleva po mačkání je fakt na dvě věci

Odesláno

Já si myslím, že za to snad ani nebohý přístroj nemůže, ač je to šmejd...protože já jsem si po stížnostech nechal vyměnit celý přístroj i s dálkou a pak jsem se ptal technika (mimochodem opravdu "odborník"), jestli tyto problémy má více lidí a on na to že ano, a že prostě vymění STB a já se pak ptal, co když se ty problémy objeví znovu, protože jsem měl pocit, že to blbne trochu už v době, kdy u mě byl ten slavný technik. No a on na to, že nic, že to ti lidi prostě vzdaj... to bylo něco na mě...

Já se nevzdal, psal opět stížnost na UPC, odpověděli, že se to řeší, že ten problém po výměně firmwaru má čím dál tím víc lidí...prostě se to řeší. Po dalších asi 3 týdnech píšu znovu a oni mi napsali, že je na jejich straně vše v pořádku, a ať si laskavě zkontroluju to svoji kraksnu. To mě naprosto nax...naštvalo a napsal jsem již poněkolikáté šíleně drsnej email, že mě uráží, když odpoví na moji stížnost jednou větou a to ještě úplně mimo mísu a že překontrolovávat nic nebudu, že je to zbytečný. Mám druhý přístroj.

Spíš jsem chtěl aby mi zavolal jejich technik, nějaký co tomu rozumí, a ne ten mamlas, co mi přinesl nový přístroj.

Oni mi dnes natvrdo napsali, že technik mi přijede vyměnit STB a to zítra od 15-16 hod a pokud nebudu doma, tak budu platit výjezd technika... no prostě vrchol.

Výjezd jsem stornoval a domluvil se tentokrát po telefonu, že mi zavolá nějakej technik-odborník...ha ha ha, to se totiž určitě stane.

Ale pokud to blbne všem a za Karnevalu to neblblo, a před 2 měsící mi to běželo v pohodě a pak přeinstalovávali u nás vysílač, tak myslím, že ten problém bude někde nahoře a ne v tom STB, ale kdo ví...

Odesláno

Malé rýpnutí: Jaktože má tolik lidí problémy. Vždyť přeci právě jako prevenci problémů UPC neumožňuje používat jiné STB než jeho, aby předešlo potížím s kompatibiltou, ne? :clown: :clown:

 

Kdepak, buď budu mít vlastní krabičku nebo zůstávám u analogu.

Odesláno

nicméně přes všechny ty děsný problémy jsem za digital rád... jenže mi jde o princip a tak trávím už měsíc hádkama :?

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community