Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zdravím, 

na začátek, jsem amatér co se týče sítí a konektivity. 

Poslední cca týden se mi stává, že internet normálně funguje a z ničeho nic se odpojí. Ve win 10 vyskočí na síti žlutý warning. Troubleshooting vždy restartuje adaptér, odstane novou IP konfiguraci a vše je OK. Předpokládám, že jde o SW error, je tak? Nebo je možné, že je to způsobené i samotným UPC a je to spojeno s nedávnými několika hodinovými výpadky sítě v mé lokalitě? Přetížení sítě?

Díky za help v diagnostice

Odesláno

No kdyby to bylo způsobené výpadkem UPC tak by se nejspíš restartoval modem což by jsi poznal podle kontrolek na modemu.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Tohle může dělat klidně i vadný ethernetový kabel / koncovka. Nejdříve bych si nechal od UPC zkontrolovat hodnoty na modemu, pak bych zkusil vyměnit ten kabel. Máte dost starý modem, kde odcházejí napájecí adaptéry a kondíky uvnitř, třeba se jen modem brzy odporoučí do křemíkového nebe. Ten modem máte v pronájmu či odkoupený?

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Modem mám odkoupený (možná už 4. rok?), napájecí adaptér odešel loni. Možná je čas na upgrade na novější modem. 

Ke kontrolkám - všiml jsem si, že jdou dost zpožděné - teď když byly výpadky v mé lokalitě, tak si modem vesele svítil Online a blikat začal až po restartu zařízení. Zkusím vyměnit kabel a pozorovat situaci. 

  • Po letech...
Odesláno

Ahoj všem, rád bych se zeptal na radu pro mojí mamku, která má iPhone 12, a připojení s tarifem Internet Super, a má přidělenou iPV6 IP adresu. Vždy se sí po nějaké době nedaří připojit ke Compalu, vždy jí doporučím restart modemu a poté jí WI-FI naskočí, a po nějaké době se jí zase nechce mobil připojit k WIFI, musí tedy opakovat restart, je to cca každý 3 týdny, co s tím?

Zbytek zařízení co je připojen k WIFI nemá žádný probém až na iPhone

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

Vzhledem k takovému intervalu, není to vždy po automatickém nočním restartu routeru? Nebo ten se restartuje pravidelně v nočních hodinách v jiném cyklu? 

Jinak by snad nefungovala častěji, resp. kdykoliv po příchodu odněkud domů apod., kdyby byl obecně vadný Compal nebo mobil. 

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

nn restarujte se pouze když to mamince nejde připojit k wifi, manuálně

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

A když se zrovna problém vyskytne, co na telefonu smazat uloženou wifi (zapomenout ji) / vypnout wifi / zapnout wifi / vyhledat si wifi v okolí / a přihlásit se k ní (zadat k ní opět heslo)

To by se telefon připojil, nebo také ne? Tzn bez restartu Compalu  

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Samsung
  • Praha
Odesláno

když dame zapomenout wifi tak se pak nevyhledá do doby restartu compalu

ostatní zařízení jako samsung od jejího přítele a počítač je bez problémů

  • Premium, Super DSL
  • Basic+, Red Basic Lite
  • Základní, ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 6, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Standard box, Zyxel VMG8623-T50B
  • Praha, Nová Ves
Odesláno

@kautskymiOS má mentální problém když se 2,4 GHz a 5 GHz síť jmenuje stejně. Někdy pomůže změnit SSID jedné ze sítí. Pokud to nepomůže, tak ať zkusí v případě neschopnosti iPhonu se připojit k wifi na chvilku přepnout iPhone do leteckého režimu - tohle je už takový evergreen a mám pocit, že je to od té doby, co wifi vrstvu pro iOS dodalo Cisco. Půvabný na tom je, že se to táhne už hromadu let, občas to nějaká aktualizace spraví a jindy zase to další aktualizace rozbije. Jo a taky mám odpozorováno, že iOS nesnáší na 2,4 GHz kanál č. 1, takže pokud je možnost, tak je lepší se mu vyhnout.

  • Premium Profi
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone Station WiFi 5, Vodafone TV app Apple, Vodafone TV Premium box, CA modul
  • Praha 6

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community