Odesláno 23. května 2018 6 let Řeším teď novou business smlouvu a koukám, že je tam povinný závazek 12m s automatickým prodloužením. Vzhledem k tomu, že se mi vážně nechce hlídat termíny, tak si říkám, co se stane, pokud druhý den po zřízení pošlu rovnou výpověď. Výpověď by byla datovaná ke konci závazku, v podmínkách jsem našel, kdy jde poslat výpověď nejpozději, ale už ne, kdy nejdříve :)
Odesláno 24. května 2018 6 let Když to bude datováno správně ke konci závazku, tak to není nic proti ničemu. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 24. května 2018 6 let Ono by to určitě šlo takhle udělat. Rovnou s uzavřením podat výpověď. Termín, kdy nejdříve podat výpověď asi určit nejde - asi to je den uzavření smlouvy, protože dříve není co vypovídat. Spíše bych koukal na délku toho, za jak dlouho chci ukončit. Poslat jim výpověď, že za 5 let chci odpojit, by už asi neprošlo. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 24. května 2018 6 let Šlo mi o to, nemuset to hlídat, aby se případně muselo starat UPC a ne já. Ale co tak koukám, tak zase je v informacích bordel, protože kontaktní adresa se liší na webu a ve VOP 😄
Odesláno 24. května 2018 6 let Ve VOP je přímá adresa sídla, na webu je P.O. Box. Obě adresy se určitě sbíhají v jedněch rukách. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 24. května 2018 6 let Dragokazov: co vlastně chceš? Uzavřít smlouvu, podat výpověď, nechceš automatické prodlouženíí, všechno v jednom, nebo jen teoretizuješ? Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 24. května 2018 6 let V 24. 5. 2018 v 18:33, sodekcz napsal: Dragokazov: co vlastně chceš? Uzavřít smlouvu, podat výpověď, nechceš automatické prodlouženíí, všechno v jednom, nebo jen teoretizuješ? Je to naprosto snadné, chci uzavřít smlouvu bez automatického prodlužování (zdá se, že to nejde), což je u business tarifů strašná prasárna, protože za předčasné ukončení pak zaplatíš 700 Kč za každý zbývající měsíc.Bez toho, abys na to musel rok myslet a hlídat si, že to o den nepřešvihneš, abys pak v krajním případě neplatil pokutu skoro 8k. A jak se mi zatím ze všeho jeví, tak je asi jediná cesta hned po uzavření smlouvy poslat výpověď datovanou ke konci závazku. Aneb, proč to dělat jednoduše (neprodlužovat automaticky). když to jde složitě.. Upřímně byl bych šťastný, kdybych s UPC nemusel mít už nikdy nic společného, ale skutečná optika konkurence končí momentálně 50m daleko a doufám, že to za ten rok dotáhnou.
Odesláno 25. května 2018 6 let A co je v dnesni dobe za problem si dat - zvlast ve firemnim prostredi - reminder do kalendare?
Odesláno 25. května 2018 6 let Teď budu teoretizovat já - ideální období, kdy ukončit spolupráci s UPC je ke konci závazku. Takže i když budeš ve výpovědi, tak uprostřed roku se ti to třeba z finančních důvodů nevyplatí utnout. Resp. když už ti jedna výpověď běží, tak podávat druhou s dřívějším termínem je trotlovina. Za rok ti druhá firma optiku třeba z nějakého důvodu nenatáhne. Takže budeš podepisovat novou smlouvu, může (ale nemusí) být za horších podmínek než ta stávající a protože se budeš chtít jistit zase jen na rok, podáš znovu výpověď. Jak se říká, nač stahovat kalhoty, když brod je ještě daleko. Nevím, jestli se zbytečně nestresuješ. Já bych koordinoval všechny termíny, výpovědi, smlouvy až v okamžiku, kdy by bylo jasné, že tě konkurence připojí. Pak bych začal řešit výpovědi s přihlédnutím ke konci závazku u UPC, finančním podmínkám atd. No nic, práci čest a rukám klid 😉 Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.