Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

a dal ti papir na kterem mas pristupy do mailu...

 

Jinak na SPA 2102-EU nepotrebujes nic registrovat. Pokud nevyzadujes pevnou IP, za kterou se plati a musis si ji priobjednat.

 

Propojis wan port SPA 2102-EU z modemem. Do Lan portu pripojis PC. Pak zrestartujes nejdrive Modem, pockas 10 minut pak SPA 2102-EU a pak pro jistotu PC. Na pc mas normalne nastaveny ziskavani adresy z DHCP.

Dostanes pridelenou ip neco jako 192.168.x.x a vse by ti melo frcet!

Odesláno

Pinguine: vše řeším zde: http://www.telefonujeme.cz/about3857.html

 

prosím přečti si to a napiš mi jestli tedy někde dělám vyloženě chybu!!!

 

Všechno co mi zde píšeš jsem zkoušela :(

Odesláno

Dovolím si také přispět s troškou do mlýna:

Tedy přihlásíš se na

1) https://muj.karneval.cz/home/ - přijmeš certifikační autoritu Karneval media,

2) zadáš tvé uživatelské jméno, jedná se o číslo z papíru, který si musela obdržet od Karnevalu, já ho mám nazvané jako Účet: 0000000000 a Heslo: , které mám na tom papíře pod tím číslem, takto se dostaneš na statistiku stažených dat a k mejlovkám, kterých má dle služby různý počet, ale máme je všichni,

3) zde klikneš na Internet > Nastavení TCP/IP > změnit a u MAC adresy změníš asi z MAC: 00:00:00:00:00:00 na MAC tvé síťové karty ve stejné podobě jako tam je,

4) vypojíš Karnevalův modem z el. sítě, asi tak na 10 minut, vypneš PC, zapojíš po 10 minutách Karnevalův modem do el. sítě a pustíš PC,

 

Mělo by to fungovat. S těmi časy si nejsem moc jistý, ale je fakt, že ten návod z těch stránek s účtem zmizel, je možné, že to půjde až třeba po 30 minutách, k tomu by poté měl stačit restart PC.

 

Zjištění MAC adresy tvé síťovky: Start>Spustit> vložit CMD a poté napsat v okně příkazového řádku ipconfig /all

Tvá MAC je zde vedena jako Fyzická adresa.

Hodně štěstí! :salut:

  • 1000 Mb/s
  • -
  • -
  • Vodafone StationDOCSIS 3.1
  • Severočech
Odesláno

Ritchy: hele neni tehle pripad. Musis nastavit MAC toho voip routeru, ne pocitace...

Odesláno
Pinguine: vše řeším zde: http://www.telefonujeme.cz/about3857.html

 

prosím přečti si to a napiš mi jestli tedy někde dělám vyloženě chybu!!!

 

Všechno co mi zde píšeš jsem zkoušela :(

 

tak sezen chytreho kamarada, at ti to prijde nastavit.

 

:P

Odesláno

Pinguine: chytrého kamaráda? :lol:

 

 

Jinak na těch stránkách karnevalu, kam jsem se dostala i do nastavení - tam je prázdno - rozhodně já tam tedy možnost ke změně nemám .....

Odesláno

protoze nemas verejnou IP zakoupenou...

Odesláno

Tak už telefonuji a MAC adresa k tomu nebyla zapotřebí .... ale za to můžou naši, také už dostali vyčiněno, že mě takhle zblbli! :lol:

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community