Adolf.Shitler Odesláno 6. listopadu 2019 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2019 Proč by měl nový majitel jet na cizí účet? Nový majitel bude mít nově uzavřenou smlouvu na sebe, dostane zařízení na sebe a tedy si i pojede na sebe. A jestli na dané adrese dobíhá nějaká jiná smlouvy nemá snad na nic vliv. Fyzicky připojené zařízení (modem) bude stejně jenom jedno. Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/6963-jedn%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-134191 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
homberg Odesláno 6. listopadu 2019 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2019 Tedy UPC shrabne prachy 2x ze stejne linky.. Citovat Kabel 500 Mb/s - Komfort 2x CA modul, Compal black Praha Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/6963-jedn%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-134203 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 6. listopadu 2019 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2019 Z jaké linky pořád? UPC dostane peníze ze dvou smluv (také peníze odvede, např. u TV za každého abonenta samotným televizním stanicím, autorským organizacím apod.), vše řádně zdaní a není co dál řešit. Tedy pokud si člověk nechce za každou cenu něco najít, aby na UPC plivnul, pak se mohou vytvářet podobné "problémy" do aleluja... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/6963-jedn%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-134205 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 6. listopadu 2019 Sdílet Odesláno 6. listopadu 2019 Jestliže si chce nový majitel či nájemce bytu zřídit novou smlouvu, UPC mu to umožní i když v bytě dobíhá nějaká stará smlouva (stačí doložit nájemní smlouvu nebo být zapsaný v katastru). Předpokládám, že původní nájemce si zařízení při stěhování odnese, přeci jen jsou buď jeho odkoupené a nebo pronajaté a musí je vrátit, aby nemusel platit pokutu či náhradu škody. Tohle platí myslím od začátku věrnosti. Každopádně pro tyto případy nabízí UPC řešení a tím je přepis smlouvy z původního nájemce na nového. To znamená, že původní smlouva se ukončí ke dni připojení nové. Pak ten původní nájemce nemusí ani doplácet věrnost. @homberg Tak nemůže být nový nájemce penalizován za to, že si původní nájemce nepodal u UPC včas výpověď nebo nechává doběhnout věrnostní období. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/6963-jedn%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-134207 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník PETR Plzeň Odesláno 9. ledna 2020 Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 Mel bych dotaz. Zije s pritelkyni (majitelka) v byte, ve kterem je smlouva na byvaleho pritele partnerky. Ten se odstěhoval na druhou strasnu republiky a již neni v kontaktu. Faktury hradime dle predchozich bankovnich prikazu. Jak dale postupovat aby nebyla smlouva na byvaleho pritele? Je mozne vypovedet smlouvu z jeho necinosti? Nevime ani kdy končí vernostni obdobi, takže se nemuzeme vyhnout poplatkum pri odstoupeni jeli to mozne v tomto pripade. Dekuji. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/6963-jedn%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-143779 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 9. ledna 2020 Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 No, stačí si založit novou smlouvu. Ukončit původní může jedině přímo zákazník. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/6963-jedn%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-143811 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Adolf.Shitler Odesláno 9. ledna 2020 Sdílet Odesláno 9. ledna 2020 Na stránce zpět je zmíněná možnost převodu smlouvy, takže... Citovat - - - - - Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/6963-jedn%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-143865 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník david.sanca Odesláno 17. června 2020 Sdílet Odesláno 17. června 2020 V 2. 8. 2018 v 5:59, Dominik-99 napsal: Při výpovědi smlouvy kvůli stěhování byly proti nám použity vyloženě podvodné praktiky, zřejmě aby bylo z klienta vyždímáno co nejvíc peněz. Volali jsme jim čtyřikrát od května tohoto roku, že se stěhujeme a že chceme ukončit smlouvu, bylo nám řečeno, že se požadavek vyřeší. Nic se nevyřešilo a bylo nám účtováno dál, jako bychom mohli služeb využívat. Až po třech měsících bylo řečeno, že smlouva musí být vypovězena písemně. (Proč to nebylo sděleno při prvním telefonátu, nechápu.) Na dotaz, zda lze smlouvu vypovědět osobně, bylo řečeno, že nikoliv, což byla evidentně další lež, neboť nám teď po třech měsících bylo sděleno, že to lze. A ještě navíc byla naúčtována 500 kč pokuta kvůli údajnému vypovězení smlouvy z důvodu neplacení. Co jiného je toto než podvod, neboť: A) Proč nebylo sděleno ihned, že smlouva musí být vypovězena písemně? B) Proč byla zapřena možnost vypovědět smlouvu osobně? Vodafone a UPC, to je pravěk, pošta? Co to je? Nesolventní jednání s klientem který chce odstoupit. Stěžovat co nejvíce podmínky pro odstoupení, to dělají podomní šmejdi a ne nadnárodní slušná korporace. Ostuda. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/6963-jedn%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-164945 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 17. června 2020 Sdílet Odesláno 17. června 2020 Podmínky pro ukončení jsou jasně dány již při uzavření smlouvy. Podpisem smlouvy dáváte najevo, že jste se seznámil s VOP a souhlasíte s nimi. Tam je uvedena výpovědní lhůta i způsob po podání výpovědi. To, že poté nechcete smlouvu dodržet, když se vám to nehodí, tak to je váš problém a není to důvod, abyste kopal kolem sebe. Můžete nadávat jenom sám sobě. 1 Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/6963-jedn%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-164946 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 17. června 2020 Sdílet Odesláno 17. června 2020 No hlavně reaguje na příspěvek který je dva roky starý a neaktuální. 🙄 Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/6963-jedn%C3%A1n%C3%AD-p%C5%99i-ukon%C4%8Den%C3%AD-smlouvy/page/3/#findComment-164948 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.