Odesláno 31. července 2018 6 let Bohužel problémy programera na distribuční trase mimo území ČR (a moc UPC) - - Jiná služba nic UPC
Odesláno 1. srpna 2018 6 let To sem si myslel, National Geographic ma občas problémy, všechno ostatní funguje.
Odesláno 1. srpna 2018 6 let Barrandov plus (normálně nesleduju) jsem teď náhodně zjistil že koktá. Seká se jak obraz, tak zvuk. Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 5. srpna 2018 6 let Zdravím všechny, proboha, co se děje. V lokalitě Litovel, K.Sedláka nám nefunguje od 22.6.2018 televize. Aktuálně nelze restartovat ani Horizon, takže mi "škatulka" ukazuje pouze čas. Nelze připojit ani "napřímo" pro základní nabídku. Dostávám další a další termíny, kdy bude závada odstraněna, ale stále žádná pozitivní změna. Bohužel ani konkrétní informace, o co jde, jak dlouho to bude trvat. A je super, že při oslovení regionálního obchodního zástupce se dovídám, že vše je OK, neví o výpadku a zjistí mi informace. Tak uvidím, co nového, proti info od techniků, se dozvím. Jo, ale měsíční faktura za služby se vygenerovala přesně. BBK
Odesláno 5. srpna 2018 6 let Bohužel zatím nebylo zjištěno, proč se to tak děje a co to způsobuje. Samostatná DTV vrstva se jeví jako OK, ale přesto to nefunguje jak by mělo. Až bude závada ostraněna, napište na UPC, aby Vám odúčtovali nefunkční období. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Odesláno 5. srpna 2018 6 let Sokolov je v totálním výpadku služeb televize, jaký div že se nedá dovolat na podporu, všechny hovory jsou automaticky pokládány Upraveno 5. srpna 2018 6 let uživatelem Bentley1
Odesláno 5. srpna 2018 6 let V 5. 8. 2018 v 9:00, Marek-26 napsal: Bohužel zatím nebylo zjištěno, proč se to tak děje a co to způsobuje. Samostatná DTV vrstva se jeví jako OK, ale přesto to nefunguje jak by mělo. Až bude závada ostraněna, napište na UPC, aby Vám odúčtovali nefunkční období. Děkuji za reakci, mrzí mne, že výpadek trvá už dost dlouho a komunikuji pouze s Vámi techniky. Obchodní UPC prakticky nereaguje. Dle informací je nás v Litovli cca 80 uživatelů a každý si sólo hledáme cesty. Pak jsou přetížené linky apod.Možná by stálo svolat je všechny na "sněm" a probrat detaily. Rána byla dnešní komunikace s reg. obchodníkem - neví absolutně nic, ani že v jeho spravovaném regionu nepracuje od 22.6. TV, prý to prověří. Ještě chvíli vydržím, pak změním poskytovatele služeb. Trvá to skutečně už dost dlouho.
Odesláno 5. srpna 2018 6 let Každý má na starosti svůj segment a o tom ostatním toho moc neví. Ve vašem případě je nejlepší se obrátit na technickou podporu, kde by informace měli mít dostupné. Naposledy tam byly specialisté od UPC 3.8., snad na to brzy přijdou. Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.