Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

National Geographic a HD kostickovani a vypadky. Holešovice.

Odesláno

Bohužel problémy programera na distribuční trase mimo území ČR (a moc UPC)

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

To sem si myslel, National Geographic ma občas problémy, všechno ostatní funguje.

Odesláno

Barrandov plus (normálně nesleduju) jsem teď náhodně zjistil že koktá. Seká se jak obraz, tak zvuk.

  • Premium
  • -
  • Základní
  • Vodafone Station
  • KrPole
Odesláno

Zdravím všechny,

proboha, co se děje. V lokalitě Litovel, K.Sedláka nám nefunguje od 22.6.2018 televize. Aktuálně nelze restartovat ani Horizon, takže mi "škatulka" ukazuje pouze čas.  Nelze připojit ani "napřímo" pro základní nabídku.

Dostávám další a další termíny, kdy bude závada odstraněna, ale stále žádná pozitivní změna. Bohužel ani konkrétní informace, o co jde, jak dlouho to bude trvat. 

A je super, že při oslovení regionálního obchodního zástupce se dovídám, že vše je OK, neví o výpadku a zjistí mi informace. Tak uvidím, co nového, proti info od techniků, se dozvím. Jo, ale měsíční faktura za služby se vygenerovala přesně.   

BBK

Odesláno

Bohužel zatím nebylo zjištěno, proč se to tak děje a co to způsobuje. Samostatná DTV vrstva se jeví jako OK, ale přesto to nefunguje jak by mělo. Až bude závada ostraněna, napište na UPC, aby Vám odúčtovali nefunkční období.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Sokolov je v totálním výpadku služeb televize, jaký div že se nedá dovolat na podporu, všechny hovory jsou automaticky pokládány

Upraveno uživatelem Bentley1

Odesláno
před 1 hour , Marek-26 napsal:

Bohužel zatím nebylo zjištěno, proč se to tak děje a co to způsobuje. Samostatná DTV vrstva se jeví jako OK, ale přesto to nefunguje jak by mělo. Až bude závada ostraněna, napište na UPC, aby Vám odúčtovali nefunkční období.

Děkuji za reakci, mrzí mne, že výpadek trvá už dost dlouho a komunikuji pouze s Vámi techniky. Obchodní UPC prakticky nereaguje. Dle informací je nás v Litovli cca 80 uživatelů a každý si sólo hledáme cesty. Pak jsou přetížené linky apod.Možná by stálo svolat je všechny na "sněm" a probrat detaily.  Rána byla dnešní komunikace s reg. obchodníkem - neví absolutně nic, ani že v jeho spravovaném regionu nepracuje od 22.6. TV, prý to prověří. 

Ještě chvíli vydržím, pak změním poskytovatele služeb. Trvá to skutečně už dost dlouho.

Odesláno

Každý má na starosti svůj segment a o tom ostatním toho moc neví. Ve vašem případě je nejlepší se obrátit na technickou podporu, kde by informace měli mít dostupné. Naposledy tam byly specialisté od UPC 3.8., snad na to brzy přijdou.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odesláno

Už déla jak 2 h TV v Sokolově vůbec nejde. Nevíte někdo proč???

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community