Přejít na obsah

Výpadek televize


Návštěvník labonjan@gmail.com

Doporučené příspěvky

Návštěvník BBK

Zdravím všechny,

proboha, co se děje. V lokalitě Litovel, K.Sedláka nám nefunguje od 22.6.2018 televize. Aktuálně nelze restartovat ani Horizon, takže mi "škatulka" ukazuje pouze čas.  Nelze připojit ani "napřímo" pro základní nabídku.

Dostávám další a další termíny, kdy bude závada odstraněna, ale stále žádná pozitivní změna. Bohužel ani konkrétní informace, o co jde, jak dlouho to bude trvat. 

A je super, že při oslovení regionálního obchodního zástupce se dovídám, že vše je OK, neví o výpadku a zjistí mi informace. Tak uvidím, co nového, proti info od techniků, se dozvím. Jo, ale měsíční faktura za služby se vygenerovala přesně.   

BBK

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104725
Sdílet na ostatní stránky

Bohužel zatím nebylo zjištěno, proč se to tak děje a co to způsobuje. Samostatná DTV vrstva se jeví jako OK, ale přesto to nefunguje jak by mělo. Až bude závada ostraněna, napište na UPC, aby Vám odúčtovali nefunkční období.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104729
Sdílet na ostatní stránky

Návštěvník BBK
před 1 hour , Marek-26 napsal:

Bohužel zatím nebylo zjištěno, proč se to tak děje a co to způsobuje. Samostatná DTV vrstva se jeví jako OK, ale přesto to nefunguje jak by mělo. Až bude závada ostraněna, napište na UPC, aby Vám odúčtovali nefunkční období.

Děkuji za reakci, mrzí mne, že výpadek trvá už dost dlouho a komunikuji pouze s Vámi techniky. Obchodní UPC prakticky nereaguje. Dle informací je nás v Litovli cca 80 uživatelů a každý si sólo hledáme cesty. Pak jsou přetížené linky apod.Možná by stálo svolat je všechny na "sněm" a probrat detaily.  Rána byla dnešní komunikace s reg. obchodníkem - neví absolutně nic, ani že v jeho spravovaném regionu nepracuje od 22.6. TV, prý to prověří. 

Ještě chvíli vydržím, pak změním poskytovatele služeb. Trvá to skutečně už dost dlouho.

Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104737
Sdílet na ostatní stránky

Každý má na starosti svůj segment a o tom ostatním toho moc neví. Ve vašem případě je nejlepší se obrátit na technickou podporu, kde by informace měli mít dostupné. Naposledy tam byly specialisté od UPC 3.8., snad na to brzy přijdou.

  • Super
  • Premium 5G
  • 18+
  • Vodafone Station WiFi 6
  • Brüx
Odkaz ke komentáři
https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104739
Sdílet na ostatní stránky

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...