Návštěvník Vejfuk Odesláno 30. července 2018 Sdílet Odesláno 30. července 2018 National Geographic a HD kostickovani a vypadky. Holešovice. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104579 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 31. července 2018 Sdílet Odesláno 31. července 2018 Bohužel problémy programera na distribuční trase mimo území ČR (a moc UPC) Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104581 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Vejfuk Odesláno 1. srpna 2018 Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 To sem si myslel, National Geographic ma občas problémy, všechno ostatní funguje. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104627 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 1. srpna 2018 Sdílet Odesláno 1. srpna 2018 Barrandov plus (normálně nesleduju) jsem teď náhodně zjistil že koktá. Seká se jak obraz, tak zvuk. Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104635 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník BBK Odesláno 5. srpna 2018 Sdílet Odesláno 5. srpna 2018 Zdravím všechny, proboha, co se děje. V lokalitě Litovel, K.Sedláka nám nefunguje od 22.6.2018 televize. Aktuálně nelze restartovat ani Horizon, takže mi "škatulka" ukazuje pouze čas. Nelze připojit ani "napřímo" pro základní nabídku. Dostávám další a další termíny, kdy bude závada odstraněna, ale stále žádná pozitivní změna. Bohužel ani konkrétní informace, o co jde, jak dlouho to bude trvat. A je super, že při oslovení regionálního obchodního zástupce se dovídám, že vše je OK, neví o výpadku a zjistí mi informace. Tak uvidím, co nového, proti info od techniků, se dozvím. Jo, ale měsíční faktura za služby se vygenerovala přesně. BBK Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104725 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 5. srpna 2018 Sdílet Odesláno 5. srpna 2018 Bohužel zatím nebylo zjištěno, proč se to tak děje a co to způsobuje. Samostatná DTV vrstva se jeví jako OK, ale přesto to nefunguje jak by mělo. Až bude závada ostraněna, napište na UPC, aby Vám odúčtovali nefunkční období. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104729 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Bentley1 Odesláno 5. srpna 2018 Sdílet Odesláno 5. srpna 2018 (upraveno) Sokolov je v totálním výpadku služeb televize, jaký div že se nedá dovolat na podporu, všechny hovory jsou automaticky pokládány Upraveno 5. srpna 2018 uživatelem Bentley1 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104733 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník BBK Odesláno 5. srpna 2018 Sdílet Odesláno 5. srpna 2018 před 1 hour , Marek-26 napsal: Bohužel zatím nebylo zjištěno, proč se to tak děje a co to způsobuje. Samostatná DTV vrstva se jeví jako OK, ale přesto to nefunguje jak by mělo. Až bude závada ostraněna, napište na UPC, aby Vám odúčtovali nefunkční období. Děkuji za reakci, mrzí mne, že výpadek trvá už dost dlouho a komunikuji pouze s Vámi techniky. Obchodní UPC prakticky nereaguje. Dle informací je nás v Litovli cca 80 uživatelů a každý si sólo hledáme cesty. Pak jsou přetížené linky apod.Možná by stálo svolat je všechny na "sněm" a probrat detaily. Rána byla dnešní komunikace s reg. obchodníkem - neví absolutně nic, ani že v jeho spravovaném regionu nepracuje od 22.6. TV, prý to prověří. Ještě chvíli vydržím, pak změním poskytovatele služeb. Trvá to skutečně už dost dlouho. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104737 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 5. srpna 2018 Sdílet Odesláno 5. srpna 2018 Každý má na starosti svůj segment a o tom ostatním toho moc neví. Ve vašem případě je nejlepší se obrátit na technickou podporu, kde by informace měli mít dostupné. Naposledy tam byly specialisté od UPC 3.8., snad na to brzy přijdou. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104739 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník gesor Odesláno 5. srpna 2018 Sdílet Odesláno 5. srpna 2018 Už déla jak 2 h TV v Sokolově vůbec nejde. Nevíte někdo proč??? Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7011-v%C3%BDpadek-televize/page/4/#findComment-104741 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.