Odesláno 30. srpna 2018 6 let Poslední týden nebo dva mám problém s internetem. Každý den minimálně jednou (často i 3x), tak na 20 minut, dostanu hlášku "internet nemusí být dostupný" a nefunguje jak WiFi, tak ethernet. Než jsem zjistil, že nefunguje i ethernet, tak jsem zkoušel změnit kanál, jestli náhodou ten na kterým teď jsem není zahlcený, ale nepomohlo. Kdyby někdo věděl o něčem, co bych mohl vyzkoušet, byl bych moc vděčný. Jinak asi sbohem UPC, na tohle fakt nemam.😅 Upraveno 30. srpna 2018 6 let uživatelem Jan Stejskal
Odesláno 31. srpna 2018 6 let Este predtym, nez zacnes hejtovat poskytovatela, skus hladat chybu na svojej strane. Kanal na WLAN netreba menit manualne. Ak byvas v meste a panelaku, zarusene su vsetky pasma na 2,4GHz. Ale ak nejde ani ethernet, treba v case nefunkcnosti pripojenia skontrolovat stav kontroliek na modeme. DS, US, Online musia svietit trvalo. Ak niektora nie, modem nie je chyteny na CMTS. Tiez odporucam kontaktovat podporu na kontrolu signalovych hodnot na modeme. A mozno je tiez chybny,... Skratka to ries s poskytovatelom a nie tu na fore, ze s nim skoncis. Pravda je aj ta, ze niekedy mozu modemy zacat padat ak mate nejakeho zaskodnika, ktory pusta rusenie do kablovej siete v okoli. Ale absolutna vacsina technickych problemov pri DOCSIS internete je nevyhovujuci stav koax. rozvodu u uzivatela.
Odesláno 2. září 2018 6 let Zkus se zeptat sousedů v baráku, jak jsou na tom s výpadky. Už jsi to zkoušel reklamovat? Premium - Základní Vodafone Station KrPole
Odesláno 3. září 2018 6 let Preco by mal obehavat a vypytovat sa susedov? To by si vazne robil? Divna rada ktorou sa aj tak nic nevyriesi.
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.