Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Je třeba po zapojení STB ještě něco aktivovat i ve společné rozvodové skříni?

STB je "předpisově" zapojen,karta správně vložena a automatické ladění nenajde nic.

Takže sice mám už druhý den STB doma ale jsem odkázán na starou analogovou nabídku :cry:

Díky za rady.

Odesláno

Musíš mít zaply setobox a na něm ti musí cca 30 minut běžet nějaky kanal a pak se ti odkoduje ta nabidka jakou maš objednanou. Je tam duležite abys měl 30 minut v kuse zapnuty set top box

Odesláno

Aha, jenže jaký kanál mám nastavit když mi nic automat nenajde?

Odesláno

hmm. Melo by to bezet 6 kanalu nekodovanych. Kdyz to nenaladis, tak zavolej na KC a nejspise nekdo pokakal zapojeni v rozvodnici.

Odesláno

Takže momentálně je STB nepřetržitě zapnutý už asi 90 minut, samozřejmně automat stále není schopen nic naladit. :cry:

Nedá se nic dělat volám KC :evil:

Ještě jsem digitálně ani pořádně nezačal a už mne to s**e Jsem zvědav jak to bude pokračovat :?

Díky za rady.

Odesláno

Tak jak psal pinguin, mělo by ti to najít přinejmenším alespoň nekódované programy. Pokud ti je to nenajde, ve smart kartě pravděpodobně problém nebude. Potom tedy zkus, zda ti vůbec funguje skrze STB analogové vysílání. Pokud jsi měl na analogu HBO, musí se provést přefiltrování v distribučním rozvaděči, tehdá může nastat problém. I přesto však podle metodiky by měl technik tuto záležitost vyřešit před tím, než k tobě dojde kurýrem STB.

Odesláno
Potom tedy zkus, zda ti vůbec funguje skrze STB analogové vysílání. Pokud jsi měl na analogu HBO, musí se provést přefiltrování v distribučním rozvaděči, tehdá může nastat problém. I přesto však podle metodiky by měl technik tuto záležitost vyřešit před tím, než k tobě dojde kurýrem STB.

 

Analogová nabídka MINI - kterou jsem měl předtím mi jede přes STB v pohodě a HBO jsem neměl.

No nic,po poradě s KC zítra očekávám technika a u vidíme :wink:

Odesláno

pokud jsi používal nabídku mini a technik tě nepřepojil v rozvaděči (popřípadě zapojil někoho jinýho:) ), tak ti digitál nepojede. Jakou službu jsi objednal v digitálu a co ti jede momentálně na analogu? Jinak volej na modrou linku 844 111 116

Odesláno

V analogu mi jede nabídka MINI , objednal jsem STANDARD + Darwin.

Taky si myslím že je pes zakopaný nejspíš v nepřepojení v rozvodné skříni. :?

Dnes má dorazit technik, tak dám vědět kde byla chyba.

:salut:

Odesláno

Téměř na stopro to bude v distribučním rozvaděči, kde je třeba upravit přefiltrování služeb tak, aby to "nebránilo" průchodu určitých kmitočtů, na niž se vysíla obsah patřičného MUXu.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community