Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Zkoušel jsi tovární reset routeru? (tlačítko pro reset se podrží delší dobu). 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Ano. Uz dvakrát jsem dělal řešen modemu a poté vše znovu nastavoval. 

Odesláno

Ok, Tak poslední co mě napadá je přepnout modem do režimu Bridge a připojit k němu nějaký vlastní wifi router pokud pak WiFi pojede je chyba v modemu Pokud opět nepojede bude zřejmě problém v zarušené wifi síti. 

Edit: po kabelu vše funguje v pořádku?

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Díky, pokusím se nějaký router zajistit a zkusím. Přes kabel se zdá vše v pořádku, internet sám o sobě je rychlý, plná rychlost, stahování, videa atd., ale to načítání. U zařízení s 5 GHZ je to podstatně lepší, ale ne tak jako u jiných sítí, kde jsem rychlost testoval. U zařízení s 2,4 GHZ, obvykle telefony je ale problém načíst gmail, nebo i obyčejný email, to může zabrat třeba i 5 minut. Dnes jsem zkoušel znovu restart modemu, vše nastavil znovu, zvolil kanál i pásma, která nejsou v okolí, ale moc tomu nepomohlo.

 

Ale je zvláštní, že vždy jsem měl tento problém až když UPC udělalo nějakou změnu. Poprvé hned po zřízení služby někdy v lednu a myslím, že během března už bylo vše v pořádku. Do doby, než došlo k navýšení rychlosti začátkem září, poté se hned problém projevil. Nemůže to být třeba něco v DNS? Nevím ale, zda toto s tím nějak souvisí.

 

EDIT: Ještě jsem psal přímo na podporu a uvedl problém. Technikem mi bylo sděleno, že podle popisu by problém mohl způsobit IPV6 protokol, který je u modemu nastavený. Provedl změnu na IPV4 a uvidíme, zda to problém vyřeší.

EDIT2: Nepodařilo se mi upravit předchozí příspěvek, tak píši nový. Po tom, co provedl technik po chatu změnu, kterou jsem uvedl je v zařízeních rychlost načítání tam o 70 % lepší. Než se změna projeví, tak to může ještě chvíli trvat, ale vypadá to, že problém byl opravdu způsoben IPV6 protokolem, který měl modem u nich nastavený. Počkám ještě do zítřka, jak to bude fungovat a dám vědět. Ale s největší pravděpodobností byl problém zde, technik hned věděl o co se pravděpodobně jedná.

Odesláno

EDIT3: Tak to opravdu pomohlo, nyní se změna kompletně projevila a na všech zařízeních vše funguje jako dříve. 100% zlepšení, třeba někdo bude mít stejný problém, tak zde nalezne řešení. Člověk provede všemožné změny, ale že by to mohla mít na svědomí povolená IPV6, tak to nenapadne 🙂

 

Každopádně děkuji všem, co se zapojili a snažili se pomoci.

  • po měsících...
Odesláno

Ahoj, mám stejný problém - na PC internet super, ale jakmile se doma připojíme telefonama, hrůza..kolikrát přepnu na data když něco rychle potřebuji. Mám na liště informaci o rychlosti přenosu dat, ta je nulová, nebo v řádech stovek bajtů za sekundu. Pak z ničeho nic tam lítají megabajty a všechno se rychle načte, přijdou zprávy atd.. Zkusím vaší radu, děkuji. 

Odesláno

to PC je připojené přes WIFI nebo kabelem?

Není ten kanál na kterém máte nastavenu WIfi rušen?

 

 

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

PC je přes kabel. Jestli je rušen to netuším, bydlím v paneláku, v nastavení modemu mám kanály nechané na automatiku.

Odesláno

V telefonu používáte Android nebo IOS (Apple)

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

Jedná se o Androidy, ale kamarád s ios u nás měl stejný problém, ale je to už déle. Mám vyzkoušet ho pozvat? 

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community