Odesláno 14. října 2018 6 let Zkoušel jsi tovární reset routeru? (tlačítko pro reset se podrží delší dobu). Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 14. října 2018 6 let Ok, Tak poslední co mě napadá je přepnout modem do režimu Bridge a připojit k němu nějaký vlastní wifi router pokud pak WiFi pojede je chyba v modemu Pokud opět nepojede bude zřejmě problém v zarušené wifi síti. Edit: po kabelu vše funguje v pořádku? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 15. října 2018 6 let Díky, pokusím se nějaký router zajistit a zkusím. Přes kabel se zdá vše v pořádku, internet sám o sobě je rychlý, plná rychlost, stahování, videa atd., ale to načítání. U zařízení s 5 GHZ je to podstatně lepší, ale ne tak jako u jiných sítí, kde jsem rychlost testoval. U zařízení s 2,4 GHZ, obvykle telefony je ale problém načíst gmail, nebo i obyčejný email, to může zabrat třeba i 5 minut. Dnes jsem zkoušel znovu restart modemu, vše nastavil znovu, zvolil kanál i pásma, která nejsou v okolí, ale moc tomu nepomohlo. Ale je zvláštní, že vždy jsem měl tento problém až když UPC udělalo nějakou změnu. Poprvé hned po zřízení služby někdy v lednu a myslím, že během března už bylo vše v pořádku. Do doby, než došlo k navýšení rychlosti začátkem září, poté se hned problém projevil. Nemůže to být třeba něco v DNS? Nevím ale, zda toto s tím nějak souvisí. EDIT: Ještě jsem psal přímo na podporu a uvedl problém. Technikem mi bylo sděleno, že podle popisu by problém mohl způsobit IPV6 protokol, který je u modemu nastavený. Provedl změnu na IPV4 a uvidíme, zda to problém vyřeší. EDIT2: Nepodařilo se mi upravit předchozí příspěvek, tak píši nový. Po tom, co provedl technik po chatu změnu, kterou jsem uvedl je v zařízeních rychlost načítání tam o 70 % lepší. Než se změna projeví, tak to může ještě chvíli trvat, ale vypadá to, že problém byl opravdu způsoben IPV6 protokolem, který měl modem u nich nastavený. Počkám ještě do zítřka, jak to bude fungovat a dám vědět. Ale s největší pravděpodobností byl problém zde, technik hned věděl o co se pravděpodobně jedná.
Odesláno 15. října 2018 6 let EDIT3: Tak to opravdu pomohlo, nyní se změna kompletně projevila a na všech zařízeních vše funguje jako dříve. 100% zlepšení, třeba někdo bude mít stejný problém, tak zde nalezne řešení. Člověk provede všemožné změny, ale že by to mohla mít na svědomí povolená IPV6, tak to nenapadne 🙂 Každopádně děkuji všem, co se zapojili a snažili se pomoci.
Odesláno 10. února 2019 6 let Ahoj, mám stejný problém - na PC internet super, ale jakmile se doma připojíme telefonama, hrůza..kolikrát přepnu na data když něco rychle potřebuji. Mám na liště informaci o rychlosti přenosu dat, ta je nulová, nebo v řádech stovek bajtů za sekundu. Pak z ničeho nic tam lítají megabajty a všechno se rychle načte, přijdou zprávy atd.. Zkusím vaší radu, děkuji.
Odesláno 10. února 2019 6 let to PC je připojené přes WIFI nebo kabelem? Není ten kanál na kterém máte nastavenu WIfi rušen? - - Jiná služba nic UPC
Odesláno 16. února 2019 6 let PC je přes kabel. Jestli je rušen to netuším, bydlím v paneláku, v nastavení modemu mám kanály nechané na automatiku.
Odesláno 19. února 2019 6 let Jedná se o Androidy, ale kamarád s ios u nás měl stejný problém, ale je to už déle. Mám vyzkoušet ho pozvat?
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.