tomus Odesláno 14. října 2018 Sdílet Odesláno 14. října 2018 Zkoušel jsi tovární reset routeru? (tlačítko pro reset se podrží delší dobu). Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník upcklient Odesláno 14. října 2018 Sdílet Odesláno 14. října 2018 Ano. Uz dvakrát jsem dělal řešen modemu a poté vše znovu nastavoval. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 14. října 2018 Sdílet Odesláno 14. října 2018 Ok, Tak poslední co mě napadá je přepnout modem do režimu Bridge a připojit k němu nějaký vlastní wifi router pokud pak WiFi pojede je chyba v modemu Pokud opět nepojede bude zřejmě problém v zarušené wifi síti. Edit: po kabelu vše funguje v pořádku? Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník upcklient Odesláno 15. října 2018 Sdílet Odesláno 15. října 2018 Díky, pokusím se nějaký router zajistit a zkusím. Přes kabel se zdá vše v pořádku, internet sám o sobě je rychlý, plná rychlost, stahování, videa atd., ale to načítání. U zařízení s 5 GHZ je to podstatně lepší, ale ne tak jako u jiných sítí, kde jsem rychlost testoval. U zařízení s 2,4 GHZ, obvykle telefony je ale problém načíst gmail, nebo i obyčejný email, to může zabrat třeba i 5 minut. Dnes jsem zkoušel znovu restart modemu, vše nastavil znovu, zvolil kanál i pásma, která nejsou v okolí, ale moc tomu nepomohlo. Ale je zvláštní, že vždy jsem měl tento problém až když UPC udělalo nějakou změnu. Poprvé hned po zřízení služby někdy v lednu a myslím, že během března už bylo vše v pořádku. Do doby, než došlo k navýšení rychlosti začátkem září, poté se hned problém projevil. Nemůže to být třeba něco v DNS? Nevím ale, zda toto s tím nějak souvisí. EDIT: Ještě jsem psal přímo na podporu a uvedl problém. Technikem mi bylo sděleno, že podle popisu by problém mohl způsobit IPV6 protokol, který je u modemu nastavený. Provedl změnu na IPV4 a uvidíme, zda to problém vyřeší. EDIT2: Nepodařilo se mi upravit předchozí příspěvek, tak píši nový. Po tom, co provedl technik po chatu změnu, kterou jsem uvedl je v zařízeních rychlost načítání tam o 70 % lepší. Než se změna projeví, tak to může ještě chvíli trvat, ale vypadá to, že problém byl opravdu způsoben IPV6 protokolem, který měl modem u nich nastavený. Počkám ještě do zítřka, jak to bude fungovat a dám vědět. Ale s největší pravděpodobností byl problém zde, technik hned věděl o co se pravděpodobně jedná. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník upcklient Odesláno 15. října 2018 Sdílet Odesláno 15. října 2018 EDIT3: Tak to opravdu pomohlo, nyní se změna kompletně projevila a na všech zařízeních vše funguje jako dříve. 100% zlepšení, třeba někdo bude mít stejný problém, tak zde nalezne řešení. Člověk provede všemožné změny, ale že by to mohla mít na svědomí povolená IPV6, tak to nenapadne 🙂 Každopádně děkuji všem, co se zapojili a snažili se pomoci. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Pavlos12 Odesláno 10. února 2019 Sdílet Odesláno 10. února 2019 Ahoj, mám stejný problém - na PC internet super, ale jakmile se doma připojíme telefonama, hrůza..kolikrát přepnu na data když něco rychle potřebuji. Mám na liště informaci o rychlosti přenosu dat, ta je nulová, nebo v řádech stovek bajtů za sekundu. Pak z ničeho nic tam lítají megabajty a všechno se rychle načte, přijdou zprávy atd.. Zkusím vaší radu, děkuji. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 10. února 2019 Sdílet Odesláno 10. února 2019 to PC je připojené přes WIFI nebo kabelem? Není ten kanál na kterém máte nastavenu WIfi rušen? Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Pavlos12 Odesláno 16. února 2019 Sdílet Odesláno 16. února 2019 PC je přes kabel. Jestli je rušen to netuším, bydlím v paneláku, v nastavení modemu mám kanály nechané na automatiku. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
technik Odesláno 17. února 2019 Sdílet Odesláno 17. února 2019 V telefonu používáte Android nebo IOS (Apple) Citovat - - Jiná služba nic UPC Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Pavlos12 Odesláno 19. února 2019 Sdílet Odesláno 19. února 2019 Jedná se o Androidy, ale kamarád s ios u nás měl stejný problém, ale je to už déle. Mám vyzkoušet ho pozvat? Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.