Návštěvník carodejdobrodej Odesláno 30. září 2018 Sdílet Odesláno 30. září 2018 (upraveno) Zdravim, neustale mi nefunguje zpetny prehravani na tv Na tabletu aplikace hlasi ze mam moc pomaly net coz je pri rychlosti co mam mit absurdni Uz me to nebavi a chtel bych zrusit smlouvu. Jde ro nejak kdyz mi nefunguji sluzby jak maji, nebo to je podchyceny proste tak ze mam smulu? Diky za odpovedi Upraveno 30. září 2018 uživatelem carodejdobrodej Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 30. září 2018 Sdílet Odesláno 30. září 2018 Zpetne prehravani je ze strany UPC deklarovano jako "doplnkova sluzba zdarma", takze jeji funkcnost bohuzel neni garantovana. Z toho vyplyva, ze dozadovat se neceho na zaklade nefungujiciho zpetneho prehravani je bezpredmetne... bohuzel. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106037 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Patri.k Odesláno 30. září 2018 Sdílet Odesláno 30. září 2018 před 1 hour , carodejdobrodej napsal: Zdravim, neustale mi nefunguje zpetny prehravani na tv Na tabletu aplikace hlasi ze mam moc pomaly net coz je pri rychlosti co mam mit absurdni Uz me to nebavi a chtel bych zrusit smlouvu. Jde ro nejak kdyz mi nefunguji sluzby jak maji, nebo to je podchyceny proste tak ze mam smulu? Diky za odpovedi Minimální zaručená doba připojení internetu je 95%. Minimální zaručená úroveň kvality televize je 90%. U Horizon není uvedený žádný údaj o garantované kvalitě. I když se jedná o bezplatnou doplňkovou službu, nemyslím si, že by to UPC zbavovalo odpovědnosti za dodání služeb. Kdyby vám obchodník fyzicky nabídl k objednávce dárek, tak by se i na ten dárek vztahovala záruka a musel by vám ho dodat. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106039 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 30. září 2018 Sdílet Odesláno 30. září 2018 před 3 hodinami , carodejdobrodej napsal: Na tabletu aplikace hlasi ze mam moc pomaly net coz je pri rychlosti co mam mit absurdni A Jakou rychlost máš na tom tabletu? Nedávno jsem řešil stejný problém a bylo to způsobené zarušenou wifi, stačilo na routeru přeladit na jiný kanál a už to zase běží jak má, takže hned všechno Nesváděj na UPC. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106041 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 30. září 2018 Sdílet Odesláno 30. září 2018 Jj, pocitacova negramostnost populace se projevuje cim dal vic. Ze rychlost UPC tarifu je neco uuuplne jineho nez rychlost pres wifi... a ze rychlost, kterou si prectou nekde v GUI tabletu/telefonu (typicke cislo jako 72, 150 nebo 300 Mbit/s) je neco uuuplne jineho nez realna prenosova rychlost... to dochazi malokomu. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106043 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Vulva Odesláno 30. září 2018 Sdílet Odesláno 30. září 2018 Pokud si chceš otestovat rychlost, tak se připoj Ethernet kabelem k modemu, nepoužíevej žádná další zařízení, a jdi sem: http://speedtest.dkm.cz/ Citovat Premium Profi Premium 5G Základní Vodafone Station WiFi 6, CA modul localhost Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106045 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Retiree Odesláno 30. září 2018 Sdílet Odesláno 30. září 2018 (upraveno) Mám (platím) tarif 300/20 Mbi/s, rychlost uploadu až 20 Mbi/s. Skutečná rychlost uploadu je, podle výše uvedeného oficiálního serveru UPC, vždy 0 Mbi/s (nula). Mohu to považovat za neplnění smlouvy ze strany UPC a vyvozovat z toho důsledky? Upraveno 30. září 2018 uživatelem Retiree překlepy Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106047 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Evzen Odesláno 30. září 2018 Sdílet Odesláno 30. září 2018 Je potreba zmerit realnou rychlost pri realnem a praktickem pouziti, zadne synteticke testy. Napr. tohle jsem mel na tarifu 300+ vcera vecer pri stahovani JDownloaderem z FastShare (cca 7 GB, screesnhot ze cca dvou tretin stahovani): Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106049 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Patri.k Odesláno 1. října 2018 Sdílet Odesláno 1. října 2018 To bude asi nějaká chyba, když si to vezmete logicky, uz jen to že někam vložíte svůj příspěvek, tak se musí data odesílat (uploadovat), takže určitě nulový upload nemáte. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106067 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
sodekcz Odesláno 1. října 2018 Sdílet Odesláno 1. října 2018 Retiree: zkoušel jsi více stránek s měřiči? Na žádné jsi nenaměřil upload? Citovat Premium - Základní Vodafone Station KrPole Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7081-odstoupeni-od-smlouvy/#findComment-106069 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.