Přejít na obsah

Stráta packetov, problém pri multiplayerových hrách


Doporučené příspěvky

Návštěvník ApacheSK
před 14 hodinami , tomus napsal:

Tak co jsem koukal na ty vaše grafy tak všichni stejný problém  úplně nemáte A co má podle vás napsat UPC do výpadků, že je problém s nějakým zařízením v Holandsku, které mu pravděpodobně ani nepatří? 

Aorta.net patrí Liberty Globálu 😄 UPC , minimálne UPC Slovensko stále je pod Liberty Global, takže v podstate to patrí UPC, pretože Aorta bola spravená kvoli UPC, ako bolo písane, keď platím teda 13€ za starú tarifu 100/6 i keĎ by teraz vyšla lacnejŠie tarifa 300 za 10€ tak ma to nezaujíma a má to isť tak ako to mám v papieroch, totiž z tohto sa dá i súdiť, keď to v zmluve sa nezhoduje s realitou a platí sa plná cena

edit: teraz sa mi akurát reŠtartoval modem pred pár min, bežím stále na IPv6, oblasť košice ,keďtak niekto iný či tiež nedostal reštart okolo 14:35, neviete ako tým expertom pribaliť prílohu na mojeUPC? totiž, jeden slepec z podpory mal v strede mojho textu link a oČividne si ho nevšimol, a keĎ som mu odpovedal cez mail , tak neodpovedá už 2 dni, tak neviem Či je len slepec alebo im to tam blokuje URL linky na Imgur kde som upol Traceroute ktorý po mne chcel, ktorý vraj nevidel v texte ktorý určite čítal aspoň raz

Upraveno uživatelem ApacheSK

Zaujimave, ze problem s vysokou odozvou mate podla vsetkeho iba v KE.. si naivny, ak si myslis, ze to hned v Liberty Global bude niekto riesit kvoli nejakemu domacemu uzivatelovi, ktory prinesie firme dvacku mesacne (mozno)!

Osobne mam dobre skusenosti s moje UPC (ale nesmies cakat, ze ti niekto do hodiny odpise.. tak korporat nefunguje a pre domacich uzivatelov uz vobec nie!), ze nejaky saso odpise na FB, ten to urcite nevyriesi.. a k sietovym specialistom UPC, ktori jedini mozu pomoct, sa cez FB urcite nedostanes (a ktori sa nebudu zaoberat nejakymi plkami na FB) - a mozes byt rad, ak to niekto do tyzdna bude skutocne riesit.

Ak by si bol business zakaznik so SLA (za ine peniaze), tak by to bolo pravdepodobne ine - vyhradena hotline a aj casy reakcie ine..

Takto to vyzera u mna (a to idem cez WiFi)..

image.thumb.png.e51a1517ca4052b77b38c10b49303f06.png

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Návštěvník Matyyyyyy

Ako nechcem ta nijak urazit ani nic ale ku*** ked si raz za daco platmi aj keby len 1 euro mesacne tak to chcem mat na 100% ja tiez ked idem do prace tak svoju pracu neodflaknem ... ponukaju sluzby ci tv ci internet ci telefon keby si ty prisiel domov a telka by ti isla telka 2 minuty normalne a na 40 sekund by sa ti stratil obraz tiez by si to riesil ... a ked ne tak nech mi zrusia viazanost vraciam im veci a idem k spolahlivejsiemu providerovy ... jak som uz pisal ponukaju internet kt. Kazdy vyuziva na nieco ine ... niekto na pracu niekto na hry atd atd tak nech maju tu sluzbu 100% tnu ... snazia sa to riesit ako som uz pisal tak uvidime pekny zvysok vecera a sorry ak som ta nejak urazil nemal som to v plane ani nic podobne le  pisem tak ako to je

Návštěvník darktemplar999

@darktemplar999 Ak si myslis, ze ti na FB odpisoval niekto z level 2 a vyssie supportu, keep dreaming 🙂 to bol standardny postup operatora na zakaznickych sluzbach, presne rovnake instrukcie by si dostal, keby si zavolal na UPC hotline..

@Matyyyyyy To je sice chvalyhodne, ocakavat 100% sluzby, ale realita je niekde inde (dana ekonomikou sluzieb).. a mozes ist k inemu operatorovi, tam to bude velmi podobne v rovnakej cenovej kategorii! UPC patri este k tym spolahlivejsim operatorom (ak sa niekto nebabre v koaxialnych rozvodoch), ak si myslis, ze Antik/Telekom/Orange/Swan su na tom lepsie pre domacich uzivatelov.. neber to v zlom, to su moje skusenosti (UPC pouzivam od testovacej prevadzky na jar 2003, kedze za tych 15 rokov sa neracili ini operatori dotiahnut do centra hlavneho mesta okrem prazdnych dristov (optika), zvonkove droty DSL sa nerataju).

  • Super
  • -
  • Základní
  • -
  • Bratislava
Návštěvník Matyyyyyy

@quadra2030 ja som mal este ked som byval u rodicov upc dlhe roky a nikdy nebol takyto problem aky mam dnes ... tak ked som kupil byt a nastahoval sa vravim si idem do upc predsa som s nimi spokojny .... rok okej a teraz tyzden aj daco dozadu toto takze chybu musel niekto spravit niekde kedze do teraz problemy neboli a uz su ... a myslim si ze nas bude viac ako len nas tuna troch kosicanov ... myslim tym kosice alebo respektivne nasu cast ... tak ked to vedeli teraz nejak dobabrat tak nech to daju do povodneho stavu ... mozno sa im stazuje na to viac ludi o ktorych my ale nevieme ....

Návštěvník ApacheSK

Tak zase som im písal i s tým traceroutom čo pomne chcel pán zo supportu, a odpísal mi "   " i ke´D neviem či to bol priamo on, ale asi áno... takže veľmi veľa zmyslu v tej odpovedi

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

×   Vložit jako upravený text.   Obnovit formátování

  Pouze 75 emotikon je povoleno.

×   Váš odkaz byl automaticky vložen.   Místo toho zobrazit jako odkaz

×   Váš předchozí obsah byl obnoven.   Vyčistit editor

×   Nemůžete vložit obrázky přímo. Nahrajte nebo vložte obrázky z URL adresy.

  • Kdo si právě prohlíží tuto stránku   0 registrovaných uživatelů

    • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku
×
×
  • Vytvořit...