Odesláno 10. října 2018 6 let Pánové šetřete s těma citacema, tlačítko citovat slouží pro citaci některého staršího příspěvku, při odpovídání na poslední příspěvek se citace nepoužívá! Moderátor fóra Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 10. října 2018 6 let 4 hours ago, ApacheSK said: Áno, vraj si všimol že je nejaký zlý signál na môj modem, tak mi objednal na zajtra technika, tak uvidim čo mi pomerá v byte a vo vchode, fakt by som bol rád ak by to bolo niečo ˇalhko odstraniteľné Bez toho aby ti to išlo hodinu bez pingu nad 200 ho ani nepušťaj nas5 domov abo na centralu 😄
Odesláno 11. října 2018 6 let Neprišiel, očividne nejaký lenivár alebo ja neviem Čo... zajtra VRAJ príde, ak nie tak normálne podam sťažnosť naňho že odmieta prísť
Odesláno 11. října 2018 6 let On 10/6/2018 at 2:31 PM, darktemplar999 napsal: http://prntscr.com/l2vk71 No zrovna u tebe Darku jsem se díval na ten výpis, že tam máš ztráty paketů už na výchozí bráně, takže tam bych tipoval že se bude jednat ještě o jiný problém. Měřil jsi to přes kabel a ne přes wifi ? Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno
Odesláno 11. října 2018 6 let Ten screen je konkrétne cez kábel, ale rovnaké problémy robí aj cez wifi, aj pri napojení iných dvoch notebookov, na nich som tiež skúšal aj cez kábel aj cez wifi a rovnaký problém. Rovnaká frekvencia vyskakovania pingu a straty packetov.
Odesláno 11. října 2018 6 let To mas dva routery za sebou - ked prvy hop je 192.168.0.1 a dalsi je compal 192.168.1.1, teda dvojity NAT?? Zapoj notebook priamo do compalu kablom a este raz urob ping.. Super - Základní - Bratislava
Odesláno 11. října 2018 6 let Presne tak som urobil priamo z modemu sietovy kabel do notebooku, ten isty graf z pingplottera 🙂
Odesláno 12. října 2018 6 let Tak boli umňa šuflikanti z UPC, a okrem výmeny kablu z prípojky a nadrbanie Ultra-giga-extra F konektoru na koaxiál ktorý teraz vyzerá ako prívod vody do nuklearného reaktoru nič iné nespravili a stále to pretrváva, tak neviem, čo za "expertov" nám tu doniesli ak problém tu nie je vôbec ale niekde u nich v centrále alebo kde sa vyskytol problém. Upraveno 12. října 2018 6 let uživatelem ApacheSK
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.