Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Tímto příspěvkem bych chtěl poděkovat společnosti UPC ( jmenovitě Lence a Davidovi ) za velmi rychlé vyřízení mého požadavku (Konverzace 5BC5FE3723AE2 ).

V diskuzích na internetu se většinou objevují pouze negativní reakce a názory na tuto společnost. Já jsem včera musel vyřešit nefunkční internet a telefon u své skoro 80 leté matky, žijící v jiném městě než žiji já. A pro kterou je Skype, a email nedílnou součástí života.

Na stránkách UPC po otevření cheatu včera večer, si Lenka ověřila o co mi jde, a následně mne v cheatu přepla na technika Davida. S kterým jsem ověřil, že modem je nefunkční. Matku jsem po mobilu navigoval co má dělat. A po zjištění, že modem se neregistruje do sítě, jsme hned dojednali na dnes ráno technika. Ten přijel ve stanovenou dobu. A provedl výměnu starého modemu za nový.

Takže problém byl vyřešen za necelých 15 hodin. A já musím konstatovat, že UPC toto zvládla na jedničku s hvězdičkou.

PS: Pokud je zde místní David – UPC ( správce webu ), ten s kterým jsem to včera řešil , tak velké díky. I za trpělivost.

  • 150 Mb/s
  • -
  • Start
  • TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55
  • Litoměřice

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community