JirkaP Odesláno 17. října 2018 Sdílet Odesláno 17. října 2018 Tímto příspěvkem bych chtěl poděkovat společnosti UPC ( jmenovitě Lence a Davidovi ) za velmi rychlé vyřízení mého požadavku (Konverzace 5BC5FE3723AE2 ). V diskuzích na internetu se většinou objevují pouze negativní reakce a názory na tuto společnost. Já jsem včera musel vyřešit nefunkční internet a telefon u své skoro 80 leté matky, žijící v jiném městě než žiji já. A pro kterou je Skype, a email nedílnou součástí života. Na stránkách UPC po otevření cheatu včera večer, si Lenka ověřila o co mi jde, a následně mne v cheatu přepla na technika Davida. S kterým jsem ověřil, že modem je nefunkční. Matku jsem po mobilu navigoval co má dělat. A po zjištění, že modem se neregistruje do sítě, jsme hned dojednali na dnes ráno technika. Ten přijel ve stanovenou dobu. A provedl výměnu starého modemu za nový. Takže problém byl vyřešen za necelých 15 hodin. A já musím konstatovat, že UPC toto zvládla na jedničku s hvězdičkou. PS: Pokud je zde místní David – UPC ( správce webu ), ten s kterým jsem to včera řešil , tak velké díky. I za trpělivost. 1 Citovat 150 Mb/s - Start TC7200 (bridge mod), Router Asus RT-AX55 Litoměřice Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7113-pod%C4%9Bkov%C3%A1n%C3%AD-spole%C4%8Dnosti-upc/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.