Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Dobrý den.

Veškeré zmiňované problémy pozoruji i na svém přístroji Kaon 700. Přístroj je po provedené aktualizaci takřka nepoužitelný. Ta rychlost a odezva je opravdu zoufalá. Uvažuji o přechodu ke konkurenci. Jelikož veškerá komunikace se  společností UPC nic neřeší a vyhlídky na zlepšení stavu jsou v nedohlednu. A za tento KŘÁP si nechají platit 70 Kč měsíčně. 

Nejvíce mě dožrala jejich odpověď na můj mail, ve kterém jsem jim popsal problémy, které mám s jejich přístrojem a které mi brání v jejich užívání. Konkrétně jsem jim napsal: 

Dobrý den.
Mám od Vás v pronájmu HD Mediabox. V poslední době cca 1 měsíc sleduji viditelné tragické zpomalení přístroje. Při zadání jakéhokoli povelu dochází k neúměrně dlouhé /několikasekundové/ prodlevě. Toto se projevuje jak při běžném přepínání programů, tak i při pohybu v režimu EPG. Například při přepnutí stanice se nepřepne stanice vůbec nebo přeskočí hned o několik stanic dále. Mnohdy se nestane vůbec nic.
K těmto problémům došlo patrně vlivem nějaké aktualizace nebo poruchou přístroje. Každopádně baterie v ovládači jsou v pořádku a na Mediaboxu jsem provedl tovární nastavení a seřadil znova stanice. Vše bez úspěchu. Přístroj se tímto stává takřka nepoužitelný.
Vzhledem k tomu že Vám platím měsíční pronájem, žádám o sjednání nápravy, nejlépe výměnu přístroje. V souvislosti s tím se chci dotázat, jestli máte k pronájmu jiný model přístroje, který by bylo možno pronajmout za totožnou cenu. Případně navrhněte jiné řešení.

 

Jako odpověď  mi přišlo toto:

Dobrý den,
toto co popisujete není porucha boxu, po poslední aktualizaci set-top boxu je to jeho vlastnost. Bohužel jiné zařízení za stejný měsíční poplatek nedodáváme.
 
TAKŽE TO ŽE JE NEPOUŽITELNÝ JE VLASTNOSTÍ PŘÍSTROJE???
TO SI Z NÁS DĚLAJÍ SRANDU???
ABSOLUTNÍ DILETANTSTVÍ !!!!!!!
 
ZE MĚ SI NIKDO DĚLAT SRANDU NEBUDE, PŘECHÁZÍM KE KONKURENCI!!!
 
SBOHEM UPC
 
 
Odesláno

Dejte výpověď,oni se vám ozvou z retenčního a zkuste eventuálně trvat na výměně vašeho stávajícího STB za HD DVR Mediabox za minimálně stejnou cenu.Domluvit se s nima dá.Operátoři na jejich lince moc pravomocí,co se týče úpravy ceny,moc nemají.Vice možností má jejich retenční oddělení.  

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Brno-Kohoutovice
  • po měsících...
Odesláno

Tak co, je nějaká změna? Dá se přejít na jiné zařízení? napadlo mě ještě přejít zpátky na cihlu, kterou jsem měl předtím, ale ta měla také své mouchy. Jak jste nyní s cihlou spokojeni teď? Mám kaon900 a je to tragédie.

Upraveno uživatelem iguka

Odesláno

Dnes byly spuštěny Beta testy a pokud vše proběhne dobře, upgrade proběhne za měsíc.

  • -
  • -
  • Jiná služba
  • nic
  • UPC
Odesláno

tak super, už aby to bylo

  • po měsících...
Odesláno
V 26. 3. 2019 v 11:22 AM, technik napsal:

Dnes byly spuštěny Beta testy a pokud vše proběhne dobře, upgrade proběhne za měsíc.

Žiaľ mám pocit že to stále nie je v poriadku, 90%  času používam archív a je to tragédia, taktiež prepnúť program na kanál 200, je tak na 3-5pokus raz dá 2 potom 00, tak 20

Odesláno

Tak si zkuste nechat vyměnit set-top-box za větší HD DVR MEDIABOX, nebo používat CA modul v kombinaci s Chromecastem.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

Pomalý podceněný HW v tomto boxu z něj dělá prakticky nepoužitelný produkt.

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community