Návštěvník Dinii Odesláno 28. října 2018 Sdílet Odesláno 28. října 2018 Zdravím, už asi týden mám problém v online hrách - každých pár sekund mi hra na vteřinu vypadne.. Takto vypadá ping na google.com Řešil někdo podobný problém? Compal, 300 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7135-ztr%C3%A1ta-packet%C5%AF/ Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ApacheSK Odesláno 28. října 2018 Sdílet Odesláno 28. října 2018 Podobný problem bol v KE. Minutové frekvencie výpadkov. V prítomnosti už vyriešené,chcelo by to poslať možno ping z PingPlottera a samozrejme kde to viazne Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7135-ztr%C3%A1ta-packet%C5%AF/#findComment-107013 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dinii Odesláno 28. října 2018 Sdílet Odesláno 28. října 2018 @ApacheSK Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7135-ztr%C3%A1ta-packet%C5%AF/#findComment-107015 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Matyyyyyy Odesláno 29. října 2018 Sdílet Odesláno 29. října 2018 skús si prečítať toto 😄 tu sme to riešili ... neostáva ti nič iné len ich otravovať nech ti to dajú do kopy tak ako sme otravovali my ... zo začiatku som myslel že to bolo set top boxom ale bol to omyl chybu mali v UPC ... Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7135-ztr%C3%A1ta-packet%C5%AF/#findComment-107053 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ApacheSK Odesláno 29. října 2018 Sdílet Odesláno 29. října 2018 Je vidno že velký packetloss nasta´va u predposlednyćh 2 hopov, podľa IPv6 sa ťažšie určuje host, kedže v IPv6 neukazuje Hostname, ale predpokládam že to bude UPC sieť alebo možno nejaké DNS, neviem, ako vraví Matyy, otravovať a oni opravia, snáď. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7135-ztr%C3%A1ta-packet%C5%AF/#findComment-107067 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník KubiCzek Odesláno 29. října 2018 Sdílet Odesláno 29. října 2018 Zdravím. Už tři měsíce mám stejný problém. V Battlefieldu 1 i 4 a ve World of Warcraft. Stačí když UPC pošlu, pro řešení problému, výpis z programu UO tracer kde je vidět ztráta 100% packetů ? Nebo se na to musí použít jiný program. Nevím jak zjistit IP adresu na WOW server. Děkuju za radu Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7135-ztr%C3%A1ta-packet%C5%AF/#findComment-107075 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ApacheSK Odesláno 29. října 2018 Sdílet Odesláno 29. října 2018 Stačí hociaký trackroute program ktorý ukáže na ktorom hopu je problém, a ak je to v ich kompetencii tak to radi opravia (dúfam, záleži od miestnej pobočky) Stačí hociaký trackroute program ktorý ukáže na ktorom hopu je problém, a ak je to v ich kompetencii tak to radi opravia (dúfam, záleži od miestnej pobočky) Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7135-ztr%C3%A1ta-packet%C5%AF/#findComment-107077 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Dinii Odesláno 30. října 2018 Sdílet Odesláno 30. října 2018 On 10/29/2018 at 4:56 PM, ApacheSK napsal: Je vidno že velký packetloss nasta´va u predposlednyćh 2 hopov, podľa IPv6 sa ťažšie určuje host, kedže v IPv6 neukazuje Hostname, ale predpokládam že to bude UPC sieť alebo možno nejaké DNS, neviem, ako vraví Matyy, otravovať a oni opravia, snáď. Tak jsem si všiml že od 5 ráno to jede v pohodě, začíná to blbnout až od 6 večer.. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7135-ztr%C3%A1ta-packet%C5%AF/#findComment-107091 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník KubiCzek Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 #ApacheSK: dík díky. Stačil ten UOtrace ale chybu zatím neobjevili. Poprvé technik restartnul na dálku modem a ještě něco u nich a dva dny byl klid a dalo se hrát pohodě. Dnes už je to zase to samé. Ještě bude technik volat tak uvidím 😞 Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7135-ztr%C3%A1ta-packet%C5%AF/#findComment-107175 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Klacek Odesláno 4. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 4. listopadu 2018 Zdravím, mám pocit že váš problém ukazuje na rozbitou IPV6 konektivitu. Podobný problém řešil známí u VDSL T-Mobile a spousta dalších celé 2 měsíce. nakonec dostali od technika jak Cetinu tak T-Mobile vypnout ipv6 a zůstat jen na ipv4 a mají po problému ( hlavně jim blblo wowko - nevím přesně už číslo chyby které jim to vyhodilo ale nevydrželi tam snad ani 3 minuty). Já mám u upc firemní tarif s pevnou ipv4 a bez ipv6 žádný problém nemám. Vyzkoušet se domluvit s technikem aby vás hodil pouze na ipv4 a uvidíte. Stejně ipv6 nepotřebujete a ani 10 nebo 15 let potřebovat nebudete a v takové verzi jakou dává Upc (DS-Lite) je lepší si nechat 4 only. Vyzkoušejte a uvidíte. Citovat Odkaz ke komentáři https://www.techforum.cz/topic/7135-ztr%C3%A1ta-packet%C5%AF/#findComment-107219 Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.