Návštěvník Janci Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 Dobrý deň, už par mesiacov pozorujem, že sa neviem pripojiť na multiplayer, konkretne ide o Battlefield 3, PC mam pripojený cez wifi router compal ch7465lg, skúšal som aj forwardovať porty a aj pripojiť PC priamo na kabel a stale nic, internet ide inak bezproblemov - rýchlo a stabilne, ale ako nahle sa chcem pripojit na BF3 tak mi to nejde, Je ale zaujimve že ked sa pripojím cez susedove wifi, tak sa bez problémov pripojím, skúšal som aj volať na technickú podporu či mi náhodou neblokuju porty, a tam mi "technik" povedal že mi nič neblokuju, že všetko ide tak ako má a ked som sa ho pytal že v čom by potom mohol byť problem tak mi odpovedal "neviem", potom som pisal dalšiemu na facebook podpore, odpoveď bola skoro rovnaká, ten mi ešte navrhol výmenu routru, ale v routry to asi nebude kedže to nejde ani priamo cez kabel. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Marek-26 Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 Dobrý den, Zkoušel jste tracert na servery oné hry? Definujte nejde prosím. Citovat Super Premium 5G 18+ Vodafone Station WiFi 6 Brüx Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník ApacheSK Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 Ako sa pýta marek, akým spôsobom "nejde" , ako si pripojil PC "Priamo" cez kábel? Z modemu alebo máš za modemom ešte vlastný router? Kým nemáš nejaké mysterious device tak neviem či napojíš do PC Priamo kábel z pripojky a to koaxialný, iný typ pripojek UPC nemá, minimalne som o tom nepočul Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Janci Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 Nejdo to tak ze sa proste neviem pripojiť na žiadny server, sice mi ich zobrazi, aj pocet hracov aj pingy jednotlivých serverov ale ked dam join server tak sa to snazi pripojit a po chvili mi vypise hlasku ktora je dole na obrazku. Cez "kabel" to bolo tak ze cez svoj LAN kabel som sa pripojil cez router do PC. Pred tým ako mi od UPC prišiel Compal som mal svoj vlastný router ASUS a od UPC iba modem, už vtedy začal tento problem, spočiatku to fungovalo ale z jedneho dna na druhy prestalo. Vtedy som sa tiez skusil pripojit priamo LAN kablom cez UPC modem do PC ale tiez to neslo, tak som dufal ze ked mi UPC vymenil modem za svoj compal router ze to pojde ale stale nic. Tracert som neskusal ale skusim. Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
marena Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 A nezměnili ti IPv4 na IPv6? Běž na whatismyip a zjisti, jestli máš IPv4 adresu. Citovat 300 Mb/s - Komplet Modem Compal, HD Mediabox, CA modul Mladá Boleslav Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Janci Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník lolekabolek Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 Ja som u iného ISP a mám tie isté problémy. Mne odpísali že prekročujem limit TCP/IP kommunikácií (viac než 600), a že JA s tým mám niečo robiť. Ale najhoršie je na tom to, že som nič nezmenil, ani router, ani PC a zrazu od septembra si neviem poriadne zahrať ani BF1, ani Overwatch, ani CS:GO a teraz ani Black Ops 4 ani R6:Siege, proste nič. Moje zvyklosti ostali tie isté, robím to isté deň po deň ako predtým za tých 13 rokov koľko som u nich (seriály, filmy, youtube, twitch a hry), a nechcú mi pomôcť. (Najlepšia ich reakcia bola že som banovaný z hier..., čo je proste nonsense pretože keď som zdieľal svoj mobilný internet na PC, tak takisto ako Tebe, aj mne všetko fungovalo.) Chcel som prejsť inde, ale teraz, že som našiel tento topic... šanca aby som si zahral multiplayerovky kleslo na nulu. Napokon som ich poprosil o novú IP adresu, ten mi pomohol presne 10 dní. Po uplynutí tých 10 dní všetky moje problémy sa vrátili. ...takže som zvedavý ako Ti pomôžu, možno by to pomohlo aj mne... Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Návštěvník Janci Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 Sám som zvedavý, ale ich technická podpora mi pride trochu nekompetentná, už len dovolať sa tam považujem za zazrak. Inak si ma velmi nepotesil lebo som tiez chcel preist k inemu ISP, ale takto je to asi jedno. 😞 Citovat Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
quadra2030 Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 To nebude internetovym pripojenim.. ten problem maju stovky/tisice inych uzivatelov po celom svete - problem s prehliadacom, pluginami, firewallom.. preco mas otvoreny port 80 do internetu (ak je to port scanner zvonku)? Citovat Super - Základní - Bratislava Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
tomus Odesláno 2. listopadu 2018 Sdílet Odesláno 2. listopadu 2018 Zkusil bych přepnout modem do režimu Bridge, jak se to bude chovat. Citovat Kabel 150 Mb/s - Komfort Compal VF, VTV box, CA modul Brno Odkaz ke komentáři Sdílet na ostatní stránky More sharing options...
Doporučené příspěvky
Přidat se ke konverzaci
Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.