Přejít na obsah

Která odpověď byla nejužitečnější?

Pokud některý z těchto příspěvků pomohl vyřešit váš problém, věnujte prosím chvilku kliknutí na tlačítko „Označit jako řešení“ u tohoto příspěvku.
Označení příspěvků jako řešení pomůže ostatním členům komunity rychle najít odpovědi na jejich otázky. Děkujeme za vaši pomoc!

Featured Replies

Odesláno

Pěkný večer,

mám ten základní mediabox a poslední dny se mi začalo stávat to, že se dívám přes zpětné shlédnutí na nějaký seriál. Podívám se na díl, pak to stopnu a pustím další. V tom se napíše nějaká chyba a vůbec nereaguje. Musím provést restart, boot trvá dlouho a další díl je to znovu. Už se mi i párkrát stalo, že přestal jet zvuk a místo toho začalo pískání, po restartu zase dobré. A každé ráno a odpoledne je krabička zaplá (je tam číslo programu a ne čas), takže i po nějaké době nepoužívání se sama restartuje.

Je to teď nějakou poslední aktualizací, nebo bych měl chtít výměnu?

Díky, Martin

  • Slamb změnil název na Zasekávání set-top boxu
Odesláno

Pro začátek bych zkusil set-top box vyresetovat do továrního nastavení

Menu/ nastavení/ další nastavení /Horizon Mediabox/ tovární nastavení

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

To sekani a rychlost sneka je fakt udesna, restart nepomuze, tovarni nastaveni taky ne. Obcas mam pocit, ze by se zaskl i v letu, kdybych ho vyhodil z okna. Kdyby byla plnohodnotna aplikace hned bych ho vratil, zel bohuzel.

  • -
  • -
  • -
  • Compal CH7465
  • Praha
  • po měsících...
Odesláno

Chtěl jsem zkusit tovární nastavení, ale zaseknu se u volby, zda chci zachovat nahrávky. Ať dám Ano, Ne, dál se to nehne. Nevíte proč? Aktuálně žádné nahrávání neprobíhá, nevím co by to mohlo blokovat.. 

  • Super
  • -
  • ALLinONE
  • Vodafone TV Premium box, Compal CH7465
  • Pardubice
Odesláno

Nedávno jsem si pořídil UPC TV s pronajatým HD Mediaboxem + Internet s odkoupeným modemem. Musím zde ale na rovinu říct, že tak katastrofální ovládání TV (zasekávání přepínání, přehrávání atd...) jsem nečekal, je to neuvěřitelná ostuda a v tomto případe ohled na zákazníka je tady na nule... Volal jsem 2x na UPC podporu, kde mi pokaždé upřímně řekli, že o problému vědí a prý je způsobený nějakou předchozí aktualizací - to se dá jistě pochopit. Bohužel ale nejsou schopní (nemůžou nebo nevědí) říct zákazníkovi, kdy dojde k nápravě! Výsledkem je, máte 1 roční závazek na službu, u které sice někdy můžete dostat infarkt, ale teď už musíte platit. O problémech víme, ale oprava je v nedohlednu...

Dále mám ještě Internet a s tím jsem zatím na 100% spokojený a zatím funguje bezvadně.

 

 

 

 

Odesláno

Prý má zanedlouho vyjít opravný software, tak snad to zmíněné problémy vyřeší. 

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • po 2 týdnech...
Odesláno

Pojem "ZANEDLOUHO" bohužel nefunguje... žádnou změnu k lepšímu jsem zatím nezaznamenal, maximálně jsem na HD Mediaboxu překonal světový rekord v restartování. Celková rychlost, nedejbože přepínání programů z programové nabídky, je opravdu zážitek. A pokud mám dokonce takovou drzost, že bych se chtěl podívat na něco přes zpětné zhlédnutí, jsem za to okamžitě potrestám mnoha a mnoha způsoby, pokud se to po 10 sekundách vůbec rozjede, tak když to vydrží přehrávat 10 minut, otevírám doma šampaňské... Jinak už se na mě opět směje nějaká chybka, např. REP041 s oblíbeným "OK". Už těm hláškám ale začínám rozumět, slušně to znamená, "zvedni zadek a pojď mě restartovat"  OK!

Internet se zatím pořád drží a sviští na maximum...

 

 

 

Odesláno

Tak co se týká zpětného zhlédnutí na malém HD Mediaboxu tak u mě většinou vše funguje, restartovat set top box jsem nikdy nemusel. Problém s přepínáním kanálu snad brzy vyřeší opravný update.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
Odesláno

dobře, když tedy pominu rychlost HD Mediaboxu a zaměřil bych se jen na zpětné zhlédnutí, měl bych to teda začít nějak řešit u sebe...

Nejdříve bych se ale zkusil zeptat ostatních, jestli náhodou někdo nemá podobné problémy se zpětným zhlédnutím na HD Mediaboxu, jako mám já? Běžně se mi stává, že po nějaké době 10-20 minut přehrávání  (jak kdy, někdy dříve/později/okamžitě, není to pravidelné...) se mi začne přehrávání sekat a pak už se na to nedá dívat. Zároveň mi přehrávání někdy skončí chybou, kdy mi set top box úplně zamrzne a můžu ho pak akorát restartovat.

Jsem prosím jediný, komu se toto stává?

Děkuji za informaci.

 

Odesláno

To zasekávání se mi stávalo dříve, teď už nějakou dobu je vše v pořádku. Dřiv pomáhalo vykašlat se na přehrávání, když se to začlo sekat, a podívat se na to druhý den. To už vše běželo. Nic moc rada, já vím :-D

  • 300 Mb/s
  • -
  • Komplet
  • Modem Compal, HD Mediabox, CA modul
  • Mladá Boleslav

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community