Přejít na obsah

Featured Replies

Odesláno

Provedl jsem základní kontrolu, co mě napadlo, že by mohlo mít nějaký dopad na sekání zpětného přehrávání na mé straně. Vlastně mě toho moc nenapadlo, jen kontrola síťového přípojení, provedl jsem tedy:

1) Vytáhl jsem síťový (LAN) kabel z HD Mediaboxu a přes notebook jsem měřil rychlost připojení - použil jsem standardní dsl.cz a výsledek se točil stále okolo 45Mbit/s. To bych řekl, že by snad mělo být více než dostačující?

2) Dále jsem na wifi routeru zkontroloval stav připojených zařízení, tady je trochu zvláštní, že wifi router neumí rozeznat HD Mediabox a vypisuje ho jako unknown? (na LANce mám přípojený pouze HD Mediabox)

image.png.f33ee86e59a7826f5c71de76e745d6f0.png

3) Nakonec jsem ještě spustil nástroj pro diagnostiku sítě s výsledkem níže. Mám tam jednu varovnou hlášku k právě připojenému LAN zařízeni = HD Mediabox, ale netuším, zda je to standard, nebo to může opravdu způsobit nějaký problém?

image.png.a00bf08c4cb6aa84bd623a610e31323a.png

 

Mohl by mi prosím někdo poradit, zda to máte stejné, případně co bych mohl ještě prověřit na své straně?

Děkuji

Odesláno

Tá hláška je štandard 

  • po 2 týdnech...
Odesláno

Od vcera mam ten základný mediabox,pripojeny na mercury router. Ked vyberiem nejaky archív, trva 10-12 sekúnd ako sa spustí, je jedno ci to novsi alebo starsi stream. Pocas sledovania uz nic ale neseka,nezamrza... Iba ten priserne dlhy start archívneho programu.  V aplikacii Horizont na android tv to ide expresne...

Odesláno

To je normální, je to internetový stream a HD Mediabox není zrovna žádný rychlík.

  • Kabel 150 Mb/s
  • -
  • Komfort
  • Compal VF, VTV box, CA modul
  • Brno
  • Po roku...
Odesláno

Mám setobox SENCOR a pokojovou anténu PHILIPS. Obojí nové. Ze začátku vše vpoho, ale poslední cca měsíc asi po půl hodině se mi objeví na TV ( NENÍ SIGNÁL ). Ale když vypnu a zapnu setobox vše funguje, jenže interval se zkracuje !!! Až tak, že po vypnutí a zapnutí setoboxu hraje TV necelé 2 minuty !!!🤔 Už jsem zkoušel vše. Přemísťování antény, na setoboxu znovu autoladění i tovární nastavení jak setoboxu tak TV, nic nepomáhá 🙄. Ví někdo kde je chyba ??? Jestli ano tak díky za každou radu .

Odesláno

Pokud to dělá na všech multiplexech, viděl bych chybu v anténě. Anténa je aktivní? Tj s napájecím adaptérem, případně jde 5V napájení po koaxu z STB do antény?

  • Super 500 Mb/s
  • -
  • -
  • Compal CH7465 černý
  • Ostrava - Zábřeh
Odesláno

Anténa aktivní, s napájecím adaptérem i po koaxu.

 

A zapnutá na plný výkon 🤔

Odesláno

Koukám že Praha 14 - v Praze, kde je vysílačů jak nas..no, by se aktivní anténa neměla používat nikdy.

  • -
  • -
  • -
  • -
  • Praha
Odesláno
před 11 minutami, Blade napsal:

A zapnutá na plný výkon 🤔

Což je nejspíš ten problém...

Odesláno

Takže ??? Nějaká rada aby bylo vše OK ??? Anténu asi potřebuju, když nemám kabelovku ani TV internetem , nebo ???🤔

Upraveno uživatelem Blade

Přidat se ke konverzaci

Přispívat můžete okamžitě a zaregistrovat se později. Pokud máte účet, přihlaste se a přispívejte pod Vaším účtem.
Poznámka: Váš příspěvek vyžaduje před zobrazením schválení moderátorem.

Návštěvník
Odpovědět na toto téma...

Právě prohlíží tuto stránku 0

  • Žádný registrovaný uživatel si neprohlíží tuto stránku

Vodafone Czech Republic a.s.,
nám. Junkových 2808/2, 155 00 - Praha 5,
IČO 25788001, sp. zn. B 6064 vedená u Městského soudu v Praze

Vodafone Czech Republic a.s.,
Junkových sq. 2808/2, 155 00 - Prague 5,
CRN 25788001, file number B 6064 kept at the Municipal Court in Prague

Powered by Invision Community